بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 9 شهریور 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم به مطالبی از فروع دین از جمله تولی و تبری بیان نمودند و در خصوص برنامه توسعه راهبردی شهر شریفیه افزودند که یک نسخه جهت مطالعه آقایان حیدر محمد حسن لی و علی اکبر کرمی تهیه و در مورخ 6 شهریور 98 تحویل آنان گردید.همچنین آقایان آیت نظری اصل و حسن بهتویی و احمد قدوسیان از نسخه موجود در دفتر شورا جهت مطالعه در دفتر شورا استفاده خواهند نمود و نظرات و پیشنهادات خود را در جلسه چهارشنبه 13 شهریور 98 مطرح خواهند نمود.
آقای آیت نظری اصل گزارشی از جلسه بخشداری محمدیه در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم ارائه نمودند.ایشان افزودند که با هماهنگی های لازم می توانیم مراسم هیات ابوالفضل(ع) شریفیه روز 13 محرم را که هر ساله برگزار می گردد به صورت رسانه ای پوشش دهیم.سپس آقای قدوسیان به تشکیل کارگروه برای مراسم ایام محرم با حضور بخشدار و صدا و سیما خبر دادند.
آقای بهتویی پیشنهاد دادند در برگزاری میز خدمت در مساجد شهر از مسئولین ادارات شهر دعوت گردد تا نسبت به مسائل مرتبط با حوزه آن اداره پاسخگو باشند و همچنین در خصوص ایستگاههای صلواتی نیز پیشنهاد دادند از برگزارکنندگان تا جای امکان حمایت گردد .سپس ایشان در خصوص گزارش عملکرد یکساله شورا نیز پیشنهاداتی مطرح نمودند.
آقای قدوسیان در خصوص میز خدمت عنوان نمودند که با گذشت چند برنامه تجربه برگزاری این برنامه بیشتر و بهتر می گردد و از هماهنگی با بخشدار محترم جهت دعوت از مسئولین در برنامه های میزخدمت خبر دادند.
آقای مهندس رمضانی در خصوص چاپ گزارش عملکرد یکساله شورا و شهرداری شریفیه (سال دوم – دوره پنجم) صحبت نمودند که جهت نگهداری در دفتر شورا،شهرداری و تحویل به فرمانداری شهرستان البرز و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهیه گردیده است.ضمناً هزینه چاپ در سال اول و دوم دوره پنجم بر عهده شهرداری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.