بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 29 دی 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
اعضای محترم هیات رئیسه شورا با حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه مورخ 27 / 10 / 1398 در خصوص جریانات خارجی و داخلی کشور را اعلام نمودند و روز غزه را گرامی داشتند و این مسیر را که راه مقاومت و ایستادگی می باشد را به امید آزادی قدس ادامه باید داد.
در ادامه به استفاده از خدمات آقای مهندس رمضانی در ساعات اداری در واحدهای شهرداری اشاره و خواستار رعایت این امر از سوی شهردار محترم و بقیه واحدها شدند.
در خصوص برخی مشکلات از جمله خانه های مخروبه قدیمی در بافتهای قدیمی و سگهای ولگرد در سطح شهر و همچنین عدم به نتیجه رساندن توافقات از جمله بوستان بانوان بحث و تبادل نظر شد.
آقای قدوسیان به گفتگو چهره به چهره با مردم در خصوص توضیح مشکلات و همفکری و تبیین راه حل آنها و شفاف سازی در اطلاع رسانی پروژه ها به مردم مطالبی بیان نمودند.ایشان در ادامه برخورد مناسب و دوستانه با مردم در این شرایط را لازمه پیشبرد بهتر کارهای مجموعه مدیریت شهری دانستند.
همچنین در خصوص زمین حمام زنانه که به بسیج حوزه خواهران واگذار شده است بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.