بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه در مورخ 2 آبان 97 در دفتر شورا تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران دستور جلسه را قرائت نمودند و آقای آیت نظری اصل به سالروز اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال 1343 هجری شمسی اشاره نمودند و توضیحاتی در این خصوص بیان نمودند و سپس نامه های وارده از سوی سازمانها و ادارات در جلسه قرائت،بحث و تبادل نظر گردید.
در ادامه مصوبات صورتجلسه شماره 35 شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز توسط آقای حسن بهتویی در جلسه قرائت شد : 1- مقرر گردید جلسات به صورت گردشی و به طور منظم و ماهیانه برگزار گردد. 2- مقرر گردید جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی در شهر محمدیه برگزار گردد. 3- مقرر گردید اعضای شورای برنامه های خود را در حوزه فرهنگ به صورت مکتوب برای طرح در جلسه بیاورند. 4- مقرر گردید مباحثی که در شورا مطرح می شود جناح بندی سیاسی نداشته و وحدت آفرین باشد که اعضای محترم شورای اسلامی شهر از اعلام آمادگی جهت برگزاری این جلسات در شهر شریفیه خبر دادند .
آقای قدوسیان بر طبق ماده2 بند5 دستورالعمل شرح وظیفه هیات رئیسه و سخنگوی شوراهای اسلامی بخش،شهر،شهرستان،استان و عالی استان ها مصوب 1385/12/10 شورای عالی استان ها اشاره نمودند که اعضای محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر باید برای حفظ جایگاه، اقتدار و دفاع از حقوق شوراها تلاش نمایند و قانون مداری،عملکرد صحیح اداری و مالی و حمایت قانونی از شهردار محترم، مردم داری و حضور بین شهروندان محترم، تعامل با مسئولین کشوری،استانی،شهرستانی و بخشی و ادارات داخلی شهر و دوری از تشنج و اختلافات بین اعضای شورا و برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی،اقتصادی،عمرانی،بهداشتی،فرهنگی،آموزش و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم و تعامل با مسئولین ذی ربط که در همه زمینه ها عدالت و انصاف را رعایت نموده و در صرفه و صلاح و پیشرفت در امور شهر و شهرداری اهتمام نماییم و لازمه آن اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری می باشد.
در خاتمه اعضای محترم هیات رئیسه به همراه مسئول مرکز نیکوکاری شریفیه سرکار خانم خمسه و سرکار خانم مینایی در خصوص مشکل مسکن یکی از نیازمندان شهر به بازدید از یک مسکن مناسب که توسط یک خیر نیکوکار آماده واگذاری می باشد پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.