بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه ی الهی در مورخ 20 آذر 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر ،شهردار محترم،معاون محترم شهرداری شریفیه و جناب آقای مهندس ابوالحسن شیر محمدی معاون سابق صدا و سیمای استان گلستان تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان سالروز شهادت آیت الله دستغیب را به حاضرین تسلیت گفتند و به فرمایش گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و حمایت رهبر انقلاب در خصوص مدیریت سوخت و عدم گرانی کالاهای دیگر را حائز اهمیت دانستند و از آقای مهندس شیرمحمدی خواستار ایراد فرمایش در خصوص تبیین و تحلیل گام دوم انقلاب و مدیریت مصرف سوخت شدند.

آقای مهندس شیر محمدی به موضوع اهمیت جمهوریت طبق فرمایش امام خمینی (ره) و نقش مردم در تمامی عرصه ها که نقش استراتژیک در جامعه دارد  عنوان نمودند و همچنین به نقشه های دشمن جهت فاصله انداختن مردم با نظام می باشد اشاره نمودند و در خصوص سهمیه بندی بنزین و فرمایشات مقام معظم رهبری و نقش ایشان در آرام کردن مردم مطالبی حائز اهمیت را بیان نمودند که راهبردی بودند.

IMG_2433ایشان افزودند مقام معظم رهبری می فرمایند:باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان مسیر انقلاب طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.نکته‌ی مهمّی که باید آینده‌سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی میکنند که از نظر ظرفیّتهای طبیعی و انسانی، کم‌نظیر است و بسیاری از این ظرفیّتها با غفلت دست‌اندرکاران تاکنون بی‌استفاده یا کم‌استفاده مانده است. همّتهای بلند و انگیزه‌های جوان و انقلابی، خواهند توانست آنها را فعّال و در پیشرفت مادّی و معنوی کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کنند.

IMG_2439ایشان افزودند مقام معظم رهبری می فرمایند:اقتصاد یک نقطه‌ی کلیدیِ تعیین‌کننده است. اقتصاد قوی، نقطه‌ی قوّت و عامل مهمّ سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ی ضعف و زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است. فقر و غنا در مادّیّات و معنویّات بشر، اثر میگذارد. اقتصاد البتّه هدف جامعه‌ی اسلامی نیست، امّا وسیله‌ای است که بدون آن نمیتوان به هدفها رسید. تأکید بر تقویت اقتصاد مستقلّ کشور که مبتنی‌ بر تولید انبوه و باکیفیّت، و توزیع عدالت‌محور، و مصرف به‌اندازه و بی‌اسراف، و مناسبات مدیریّتی خردمندانه است و در سالهای اخیر از سوی اینجانب بارها تکرار و بر آن تأکید شده، به‌خاطر همین تأثیر شگرفی است که اقتصاد میتواند بر زندگی امروز و فردای جامعه بگذارد.

در پایان آقای مهندس شیر محمدی از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شریفیه در مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمودند و آرزوی توفیق روز افزون برای حاضرین نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.