به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر،شهردار محترم و مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان تشکیل گردید.
پس از تلاوت قرآن جلسه به ریاست آقای حسن بهتویی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آغاز گردید.ایشان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تشکر ویژه از خانم دکتر اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جهت حضور در جلسه با اشاره به ظرفیت های شهر شریفیه در حوزه های مختلف فرهنگی به خصوص کتاب و کتابخوانی خواستار همکاری بیشتر در جهت بهبود شرایط فرهنگی در حوزه کتابخانی شدند.
IMG_3794در ادامه آقای حیدر محمد حسن لی ضمن عرض خیر مقدم به خانم دکتر اسماعیلی با اشاره به اهمیت علم در اسلام و همچنین صحبت های مقام معظم رهبری در این خصوص به لزوم همکاری بیشتر در به ثمر نشاندن تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تاکید نمودند و خواستار همکاری جمعی به ویژه شهرداری و خیرین در امر احداث کتابخانه شدند.
IMG_3812آقای علی اکبر کرمی با اشاره به نحوه راه اندازی کتابخانه قدیمی از اشتیاق مردم به کسب علم و همچنین از ظرفیت های موجود شهر جهت ساخت کتابخانه عمومی شهر صحبت نمودند.
IMG_3799آقای آیت نظری اصل ضمن عرض خیر مقدم به خانم دکتر اسماعیلی از زحمات ایشان در استان تقدیر و تشکر نمودند و به مذاکرات و پیگیریهای صورت گرفته در خصوص احداث کتابخانه اشاره نمودند.سپس ایشان در جهت تامین بخشی از هزینه های احداث پیشنهاد هماهنگی با ادارات مرتبط برای اختصاص ارزش افزوده شهرداری در ساخت کتابخانه را دادند.
در ادامه آقای دکتر هاشمی شهردار محترم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از ضرورت مطالعه کتاب برای داشتن جامعه ای بهتر و سالم تر صحبت نمودند همچنین از قول مساعد جهت مشارکت با کتابخانه های عمومی استان در ساخت کتابخانه عمومی شهر خبر دادند.
IMG_3803خانم دکتر اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت برگزاری جلسه ،به شرایط لازم برای احداث کتابخانه بصورت اصولی از قبیل در دسترس بودن،موقعیت جغرافیایی و امنیتی مناسب اشاره نمودند.همچنین ایشان از پیگیریهای صورت گرفته جهت دریافت بودجه بیشتر از استانداری و همچنین از قول مساعد مسئولین جهت تخصیص اعتبار برای ساخت کتابخانه خبر دادند. ایشان با اشاره به نقش روحانیون در شهر خواستار همکاری بیشتر آنها در جهت تشویق مردم و خیرین برای مشارکت بیشتر در امر احداث کتابخانه شدند.