بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 29 آبان 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شریفیه،سرکار خانم خمسه رئیس محترم مرکز نیکوکاری شریفیه،جناب آقای مهندس خطیبی مدیرعامل محترم شرکت دانش بنیان آب پالایش و آقای دوست محمدی از کارآفرینان شهر شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

IMG_2369

آقای دوست محمدی از کارآفرینان خیاطی که نزدیک به 80 نفر خیاط به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم را مورد اشتغال قرار داده است مشکلات خود را در زمینه کمبود فضا مطرح نمودند.حاضرین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارآفارینان قول بازدید و مساعدت را در این خصوص دادند.

خانم خمسه مسئول محترم مرکز نیکوکاری شریفیه از خدمات مجموعه محترم مدیریت شهری بخاطر حمایت از مرکز تقدیر و تشکر نمودند. ایشان عنوان نمودند که مرکز 254 خانواده که تحت حمایت هیچ نهاد دیگری نیستند را تحت پوشش قرار داده است. در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد مرکز نیکوکاری از ابتدای سال 98 تا ماه آبان ارائه نمودند.ایشان افزودند که از زمان واگذاری صندوق صدقات شهر به مرکز در آمدهای این مرکز چندین برابر شده است و برنامه های مرکز نیز در قالب 1)حمایت های معیشتی 2)مسکن و ساختمان 3)درمانی 4)جهیزیه و ازدواج افزایش یافته است .خانم خمسه در ادامه از چند طرح اشتغال زایی برای بانوان خبر دادند.ایشان در ادامه خواستار هماهنگی در امر کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان شدند.
آقای حیدر محمد حسن لی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مرکز نیکوکاری و اشاره به احادیث و آیات قرآنی در ارتباط با مرکز نیکوکاری خواستار تهیه بانک اطلاعاتی مرکز نیکوکاری شدند که سبب بهتر شدن عملکرد این مرکز در مساعدت به شهروندان می گردد.
در ادامه آقای بهتویی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مرکز نیکوکاری به مشکل فقر و وجود افراد بی بضاعت در شهر شریفیه اشاره نمودند و وظیفه مرکز نیکوکاری را سنگین و حائز اهمیت دانستند که نیازمند حمایت همه مسئولین می باشد.
آقای قدوسیان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مرکز نیکوکاری حمایت مجموعه مدیریت شهری از این مرکز و مراکز کارآفرینی را اعلام نمودند و همچنین قول بازدید از کارگاه خیاطی و مرکز نیکوکاری در آینده را دادند.

IMG_2388

در ادامه آقای مهندس خطیبی مدیرعامل محترم شرکت دانش بنیاد آب پالایش گزارشی از فعالیتهای این شرکت در امر صنعت آب و فاضلاب ارائه نمودند و به برنامه های این شرکت جهت تصفیه خانه شریفیه و نیز مذاکرات انجام گرفته با شرکت آبفای استان قزوین گزارشی ارائه نمودند. در ادامه از چندین طرح اجرا شده در کشور از جمله در شهرستان بوئین زهرا گزارشی ارائه نمودند و از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر دادند و نیز از تفاهم نامه بسیج سازندگی و سازمان برنامه و بودجه در تکمیل این پروژه ظرف مدت 9 ماه خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.