به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل گردید.
پس از تلاوت قرآن آقای حیدر محمد حسن لی ابهامات خود و شهروندان را در خصوص قوانین و نحوه تملک اراضی در صحن شورا مطرح نمودند که آقای شهردار نیز توضیحات خود را در خصوص نحوه اجرای این قوانین به صحن شورا ارائه دادند.

IMG_3985سپس نمایندگان منطقه کوی مهدیه از عدم توجه و رسیدگی شورا و شهرداری به آن منطقه گلایه کردند و مشکلات خود در زمینه معابر و همچنین نبود امکانات از جمله مدرسه عنوان نمودند که آقای شهردار با اشاره به حوزه اختیارات و وظایف شهرداری،منبع در آمد شهرداری و نبود بودجه کافی در پروژه های عمرانی ،ساخت مدرسه را حوزه وظایف آموزش و پرورش خواندند و همچنین جهت تسریع و تسهیل در پیگیری موارد مربوط به مشکلات معابر خواستار ارئه مکتوب توسط شهروندان به شهرداری شدند.

IMG_3994
سپس آقای احمد قدوسیان با اشاره به برنامه گزارش عملکرد شورا در مسجد امام خمینی(ره) و مسجد ابوالفضل(ع)  و تبیین طرح های پیشنهادی سال 97 از قبیل احداث آتش نشانی و احداث کتابخانه و احداث سه پارک محلی در کوی مهدیه و کوی شهید رجایی(مهاجرانی) و کوی گلستان اشاره کرد و در ماه های آینده گزارش عملکرد به نوبت در مساجد شهر برگزار می گردد .

در ادامه آقای حسن بهتویی عدم مشارکت کافی مالکان و مردم در خصوص تملکات اراضی توسط شهرداری که در راستای توسعه شهری و در جهت ایجاد اماکن و امکانات رفاهی و تفریحی در شهر می باشد را مانع پیشرفت و شکوفایی بیشتر شهر دانستند و خواستار در نظر گرفتن منافع شهر در تصمیمات شخصی شدند.
مذاکره گردید شهردار محترم تا آخر شهریور سال 1397 نسبت به تعیین و تکلیف اراضی تملک شده در پل و بلوار ولایت با مالکین اقدامات لازمه را انجام دهد .

IMG_3978
پیرو بازدید اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم از منطقه آذران6 کوچه شهید عراقی مذاکره گردید شهردار محترم تا پایان شهریور سال 1397 نسبت به عریض کردن پیاده رو و جابجایی جدول های کار شده به سمت کوچه اقدامات لازم را انجام دهد.