به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر،  معاونت محترم فرمانداری البرز، مسئولین آب منطقه ای استان و شهرستان، شهردارمحترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- شهردار محترم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه ( س )، گزارشی از پروژه رودخانه ارائه و از آمادگی و همکاری شهرداری جهت ادامه پروژه مذکور را اعلام نمودند.در ادامه ایشان به موضوع رودخانه غربی و جلسه با مسئولین ادارات اجرایی آب، برق، گاز و مخابرات در خصوص انشعابات و هماهنگی جهت اجرای دیوار چینی اشاره و خواستار همکاری مسئولین ذیربط شدند.  

* –  حاج آقا حسن لی نیز ضمن تبریک ایام، به نقش نظارتی شورا بر پروژه ها، نواقص و معایب اجرای پروژه از جمله؛ عدم نظارت ، استاندارد سازی بتن و حوادث آینده ،خواستار نظارت بیشتر و حساسیت ویژه جهت پروژه مذکور شدند.

* – آقای مهندس خانی نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین ، تقدیر و تشکر از همه مسئولین به جهت اجرای پروژه مذکورو همچنین به جهت اهمیت موضوع و  اجرای آن در مسائل فنی و ایمنی، ایشان خواستار تسریع در اجرای آن و همچنین با رعایت مباحث فنی، کیفی و کمی شدند.

*- اقای بهتویی ضمن تبریک ایام و قصورات مدیران گذشته در رودخانه ها که باعث ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه  شده، ایشان خواستار جمع آوری خاک های اضافی رودخانه و لایروبی آن و همچنین خواستار رعایت مسائل فنی در اجرای پروژه با همکاری شهرداری و فرمانداری البرز شدند.

* – آقای نظری نیز از خدمات آب منطقه ای خواستار همکاری و همفکری ادارات آب منطقه ای ،شهرداری و فرمانداری جهت تسریع در ادامه پروژه مذکور با رعایت مسانل فنی و مهندسی شدند. 

* – آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک ایام و خداقوت به همه مجریان پروژه در شروع آن خواستار رعایت مسائل فنی و مهندسی شدند.

*- آقای خاصی مدیریت محترم آب شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه ( س ) و روز دختر و تشکر از حساسیت همکاران شورا نسبت به پروژه مذکور و مسائل مرتبط در مناقصه، خواستار اعلام مشکلات پروژه به مسئولین آب منطقه ای قبل از ارائه و همچنین انعکاس به شهروندان و همچنین مسائل حاشیه ای شدند.

* – آقای جمشیدی به مسائل پروژه توضیحاتی را ارائه و عنوان نمودند، که اجرای این قسمت پروژه بعد از خاکبرداری توسط شهرداری تخریب خواهد شد.

 * –  آقای دهقان به موضوع نوع مصالح و رعایت مسائل فنی به مشکلات اجرای پروژه و اخطار به پیمانکار بابت عدم رعایت مسائل فنی، گزارشی را ارائه نمودند.

* – آقای مهندس فلاح امینی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین جلسه به رعایت مسائل فنی، تعامل و همکاری طرفین اشاره ،  ایشان در ادامه به مشارکت شورا و شهرداری با باغداران جهت جابجایی رودخانه برای ادامه اجرای پروژه، مطالبی را بیان نمودند.. * –  در ادامه از پروژه مذکور بازدید بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.