” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر،  ریاست محترم بنیاد مسکن و اداره ثبت و اسناد شهرستان البرز و معاونت محترم شهردار تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تقدیر و تشکر از خدمات بنیاد مسکن و اداره ثبت و اسناد شهرستان البرز در امر ساخت و ساز و همچنین ارائه تسهیلات و صدور اسناد رسمی جهت منازل مسکونی و همچنین در خصوص مشکل اراضی بنیاد شهید مطالبی را بیان نمودند.

*- آقای رشوند ریاست محترم بیناد مسکن به بحث اسناد دفترچه ای صادر شده در قبل و مشکلات به وجود آمده در این اسناد و نقشه برداری انجام شده در سال جدید از تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی و نیز با توجه به دستورالعمل جدید سازمان ثبت و اسناد مبنی بر تعویض اسناد دفترچه ای به تک برگی، ایشان خواستار اطلاع رسانی و همکاری از سوی شورا و شهرداری شدند.  

*- آقای نظری به بحث هزینه ها و استعلامات شهرداری و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی، ایشان خواستار پایان یافتن اعتبارات اسناد دفتر چه ای و تشویق شهروندان جهت تعویض اسناد و همچنین کامل کردن پرونده ها و پایلوت بودن شهر شریفیه، خواستار همکاری شورا و شهرداری و اداره ثبت اسناد و بنیاد مسکن شدند.

*- آقای علویری  از قول مساعد و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت تسهیل در تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی و همچنین از بکار گیری نیروی های متخصص در پرونده سازی خبر دادند.

* – آقای اسفرورینی نیز گزارشی از صدور اسناد تک برگی و استعلامات و هزینه های شهرداری، کابریهای عمومی مشکل دار جهت صدور سند و منازل موجود درحریم  راه آهن ، رودخانه و جاده ارائه نمودند.

*- آقای حسینی ریاست محترم اداره ثبت از پیگیری جهت صدور اسناد اراضی 11 هکتاری بنیاد شهید تاپایان تیرماه خبر دادند.

*- مقرر گردید اداره بنیاد مسکن شهرستان البرز با هماهنگی اداره ثبت و اسناد شهرستان البرز،  یک متن تبلیغاتی جهت تبدیل اسناد دفتر چه ای به تک برگی بصورت بنر تهیه و شهرداری نسبت به تبلیغات محیطی در سطح شهر از طریق شبکه های مجازی اقدام نماید. لذا شهروندان نسبت به دریافت فرم تقاضا به دفتر شورای اسلامی مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.