” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، آقای باجلان نماینده اراضی قوه قضائیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خیرمقدم به حاضرین جلسه، به اراضی 13 هکتاری قوه قضائیه به خلع ید این اراضی و مشکلات پیش رو برای شهروندان، اراضی ورزشی و آبفا اشاره و خواستار تشکیل یک جلسه فوری با مسئولین ادارات، فرمانداری البرز و مالکین جهت تعیین و تکلیف این اراضی شدند.

*- حاج آقا حسن لی ضمن عرض تاسف از حکم خلع ید اراضی و حکم اجرایی این اراضی و از پیگیری با مسئولین آبفا جهت نقشه تاسیسات و کمک به کشاورزان جهت احقاق حقوق خود، ایشان خواستار وفاق و همدلی همکاران و حفظ تاسیسات و رفع شکایت از شوراهای اسبق و فعلی شدند.  

*- آقای بهتویی بیان نمودندکه در حال حاضر صد هکتار زمین داخل طرح جامع می باشد و تاکنون هیچ عملیاتی انجام نشده و لزومی به اضافه شدن 130هکتار به محمدوده شهری نمی باشد.

* – آقای نظری نیز با توجه به رای صادره برای این اراضی، خواستار تعیین و تکلیف اراضی داخل محدوده علی الخصوص زمینهای ورزشی و آبفا شدند.

* – آقای مهندس خانی با بیان اینکه، با توجه به رای صادره از سوی شعبه 36 قوه قضائیه و همچنین کمبود سرانه های ورزشی، ایشان خواستار حفظ زمین ورزشی موجود شدند و عنوان نمودند که اعضاء شورای اسلامی شهر و شهرداری از این اراضی بهترین استفاده را برای شهر شریفیه داشته باشند.

*- حاج آقا حسن لی از پیگیری ادامه نقشه های تاسیساتی آب و فاضلاب برای شهرداری تا روز چهار شنبه و همچنین خواستار همکاری مالک با شهرداری در میزان حق السهم جهت حل مشکلات و اجرای پروژه های عمرانی نیمه کاره از جمله کمربندی شرقی و غربی شدند.

*- آقای باجلان نماینده اراضی از قول مساعد این مجموعه جهت همکاری به شورا و شهرداری خبر دادند. و با توجه به حکم خلع ید اراضی فوق از سوی شعبه 36 قوه قضائیه، ایشان خواستار همفکری و همکاری جهت تعیین و تکلیف زمین مخزن آب شدند. و با توجه به تصرف بیش از حد زمین توسط آبفا برای الباقی تعیین و تکلیف این زمینها شدند.و همچنین درخصوص زمین چمن مصنوعی و جابجایی آن خواستار تعیین یک زمین مناسب جهت اجرای مجدد در مکان مناسب از سوی شورا و شهرداری و تربیت بدنی در اسرع وقت شدند.

 * – مقرر گردید روز چهارشنبه مورخ 1401/03/25جلسه ای با حضور نماینده محترم فرمانداری شهرستان البرز  و نمایندگان اراضی و نمایندگان آبفا و اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی و شهردار شریفیه ساعت 9 صبح برگزار و تصمیمات لازمه اتخاذ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.