بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 12 بهمن 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای قندی بخشدار محترم محمدیه و نمایندگان راه آهن جمهوری اسلامی برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای بهتویی ضمن خیر مقدم به حاضرین فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفتند و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند . ایشان با اشاره به پیگیری های مجموعه مدیریت شهری در خصوص مسائل و مشکلات ریل راه آهن در شهر شریفیه که به عنوان تهدید جدی برای جان و مال شهروندان به حساب می آید مواردی را بیان نمودند که مشکلات ریل راه آهن متاسفانه تا کنون تلفات جانی نیز داشته است و خواستار اقدام عاجل در این خصوص شدند و از آمادگی مجموعه مدیریت شهری در ساماندهی مشکلات ریل راه آهن خبر دادند .سپس حاضرین در خصوص مسائل و مشکلات ریل راه آهن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه حاضرین از ریل راه آهن شریفیه بازدید نمودند و مواردی از قبیل تعداد زیرگذرها عابر پیاده و روشنایی آنها ، دیوار کشی حریم ریل راه آهن بحث و تبادل نظر نمودند . پس از بازدید جلسه با حضور بخشدار محترم ادامه یافت که بخشدار محترم ضمن انتقاد جدی از راه آهن ، بی توجهی به تصمیمات شورای تامین بخش توسط راه آهن را مانعی برای حل مشکلات ریل راه آهن شریفیه دانستند و از برخود جدی با راه آهن جهت مشکلات ریل راه آهن شریفیه خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.