بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 24 اسفند 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) و روز آزادگان را خدمت پاسداران ، جانبازان و آزادگان کشور تبریک و تهنیت گفتند ، ایشان همچنین پیشاپیش عید باستانی نوروز را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفتند و آرزوی سالی پر برکت ، پر روزی ، با سلامت و به دوری از بیماریها و مرضها و بلاها مخصوصا بیماری منحوس کرونا را نمودند . ایشان همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری افزودند که ان شاءالله انتخابات پرشور و پر نشاط را در کشور را شاهد باشیم . آقای قدوسیان بیان نمودند که شوراها بایستی متخصص ، متعهد ، پاکدست ، قانونمند ، مردم گرا و اهل تفاهم و تعامل بر طبق قانون باشند و خدمت به مردم را که از بزرگترین عبادات است را سرلوحه همه انگیزه های خود قرار دهند . ایشان همچنین توجه ویژه به ساختارهای شهر ، عدالت ، تقسیم عادلانه خدمات شهری ، عمران و آبادی حفظ طبیعت ، ظهور و اعتلای مظاهر اسلامی و تامین آرامش معنوی را که همه این موارد فرازهای رهبر فرزانه انقلاب و ولایت در مورد شوراها می باشد را بسیار حائز اهمیت دانستند .
با استناد به بند2 ماده2 وظایف و اختیارات هیات رئیسه شوراها برنامه های شورای اسلامی شهر تدوین گردید و به تصویب شورا رسیده است و در خصوص خط و مشی ها و سیاست های اداره شورا نیز در سال 1400 و با نظر مشاور محترم شورا بررسی خواهد شد و به صحن شورا خواهد آمد.
اعضای محترم شورا اسلامی شهر شریفیه با توکل بر خدا و همکاری و تعامل با سرپرست شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری تعرفه و عوارض بهای خدمات سال 1400 شهرداری را با اتفاق آراء مصوب نمودند که با در نطر گرفتن صرفه و صلاح شهر و شهروندان و بر طبق قانون انجام گرفته است ، همچنین بودجه سال 1400 شهرداری را بصورت واقعی و با اتفاق آراء تصویب نمودند که 60 درصد هزینه های جاری و 40 درصد هزینه عمرانی را شامل می گردد و با راهبرد و سیاستهای اصولی شورا و شهرداری که هدف آن صرفه و صلاح شهر و شهروندان همراه با ضوابط اصولی شهرداری منطبق می باشد ، همچنین بودجه شورا با مبلغ 000 / 000 / 600 / 1 ریال که با قید سقف مجاز تا 000 / 000 / 680 / 2 ریال به شرط تحقق با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.