بسم لله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 8 فروردین 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج الله) را تبریک گفتند و در خصوص امام زمان(ع) و نشانه های ظهور از نگاه پیامبر اکرم(ص) مطالبی بیان نمودند.ایشان در ادامه به بودجه شهرداری در سال 1400 پرداختند که 60 درصد هزینه های جاری و 40 درصد عمرانی می باشد که بخش عمده آن مربوط به حفاظ گذاری ریل راه آهن در مشارکت با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی می باشد.ایشان به بودجه شورای اسلامی شهر در سال 1400 با مبلغ 000 / 000 / 600 / 1 ریال می باشد اشاره نمودند . ایشان همچنین با اشاره به تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال 1400 افزودند این تعرفه در بین 25 شهرداری استان پائین ترین تعرفه عوارض با رعایت آرای دیوان عدالت اداری و با رعایت صرفه و صلاح شهروندان انجام گرفته است.
آقای قدوسیان از زحمات کادر مرکز بهداشت شهر شریفیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز و کادر درمان استان و کشور تقدیر و تشکر نمودند .
ایشان همچنین از آقای رشوند که بعنوان سرپرست شهرداری به مدت 5 ماه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر نمودند و عملکرد شورا وشهرداری در سال 1399 را خوب ارزیابی نمودند.
در ادامه از استاندار محترم جناب آقای دکتر جمالی پور جهت صدور حکم آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی بعنوان شهردار شریفیه تقدیر و تشکر نمودند و افزودند در این مدت باقیمانده انجام پروژه های نیمه عمرانی ، فرهنگی و خدماتی از جمله فرهنگسرا و طرحها تصویب شده مثل مشاغل مزاحم و زمینهای 32 هکتاری نیروی انتظامی و زمینهای 43 هکتاری شهر تسهیل گردد . حاضرین از زحمات 7 ساله آقای دکتر حسین هاشمی ، زحمات 6 ساله آقای سید اسدالله موسوی ، شوراها و دهیاران از دوره اول تا پنجم تقدیر و تشکر نمودند و در خاتمه از مردم عزیز شهر شریفیه بخاطر همکاری با شوراها ، دهیاران و شهرداران شریفیه تقدیر و تشکر نمودند که ان شاء الله این روند در راستای پیشرفت شهر ادامه پیدا کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.