بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه ی الهی در مورخ 23 دی ۹۷ جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه در دفتر شورا تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند بنیاد این نهاد اجتماعی(شورای اسلامی) بر حل عملگرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم در شهر و روستا است و هدف آن راحت تر و اخلاقی تر کردن زندگی شهروندی است توفیق شوراها در دستیابی به این هدف،سرمایه ارزشمند “اعتماد عمومی” را افزایش می بخشد و زمینه ساز حضور پر نشاط مردم در همه عرصه های پیشرفت و توسعه کشور می شود و در جایی دیگر معظم له می فرمایند اگر کسانی برای حفظ جانشان یا شغل و پول و مقامشان و یا محبت نزدیکانشان،راه خدا را ترک کنند و آنجا که باید حق بگویند،نگویند آن وقت حسین بن علی ها به مسلخ کربلا کشیده خواهند شد. همه ما با استعانت از فرمایشات رهبری سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را با افترا و تهمت زدن،غیبت کردن و دروغ گفتن و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب خدشه دار نکنیم و همیشه حق طلب و حق محور باشیم.
در ادامه ایشان به موضوع دستور جلسه پرداختند و با اشاره به ماده1 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اعمال آخرین تغییرات و اصلاحات مقرر می دارد برای پیشرفت سریع برنامه های اجتماعی،اقتصادی،عمرانی،بهداشتی،فرهنگی،آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه مقتضیات محلی اداره امور هر شهر صورت می پذیرد که اعضای محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه تلاش مضاعف در این امر مهم را داشته باشند.
سپس ایشان از جناب آقای دکتر هاشمی خواستار اتمام پروژه آتش نشانی تا آخر سال 97 شدند.
IMG_0736آقای نظری اصل نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل واحد عمرانی شهرداری و پرسنل واحد خدمات شهری شهرداری به بررسی کارشناسانه طرح های پیشنهادی سال 98 شهرداری از جمله پارک بانوان،جاده سلامت و اتمام پروژه های نیمه کاره اشاره نمودند.
شهردار محترم در خصوص پروژه های سال 98 از جمله المان میدان ها طرح های خود را ارائه نمودند و حاضرین در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند .سپس طرح اولیه بوستان بانوان توسط شهردار محترم در جلسه مطرح گردید.در ادامه در خصوص انجام پروژه ها با شرایط فعلی اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.
سپس حاضرین در خصوص مسائل مالکین زمینهای تصرف شده در پل و بلوار ولایت پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.