بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 15 اردیبهشت 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن گرامیداشت شبهای مبارک قدر ایام شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفتند و روز جهانی قدس را گرامی داشتند . ایشان در ادامه به فرازی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص هویت شورا و شهرداری ، معماری و ساختمانهای ، ترویج فرهنگ قانون و عدالت در خدمات شهری و توسعه فضای سبز ، مناسب سازی معابر و توجه ویژه به بانوان ، جوانان و جانبازان اشاره نمودند .
سپس حاضرین در خصوص نصب گل میخ و رنگ آمیزی معابر و سرعت گیرها بحث و تبادل نظر نمودند.
بر طبق بند 6 ماده 2 وظایف و اختیارات هیات رئیسه شورا مقرر می دارد همکاری با رئیس شورا ، نظارت بر حسن اداره و اجرای آئین نامه داخلی قانون و مقررات در جلسات شورا می باشد که این امر نسبت به آئین نامه داخلی و قوانین شوراها در جلسات شورا به نحو مطلوب انجام گرفته شده است که هم در اجرای قوانین و مقررات و هم در نظارت بر حسن اجرای آئین نامه داخلی قانون و مقررات در جلسات شورا انجام پذیرفته است.
در ادامه در خصوص مکاتبه آقای خزائلی مدیرکل محترم میراث فرهنگی استان با سرکار خانم خمسه مدیرکل محترم جهاد کشاورزی استان با موضوع احیای قنات شریف آباد بحث و تبادل نظر شد .
آقای مهندس فلاح امینی در خصوص اراضی 110 هکتاری توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند و در خصوص تفاهم نامه مشارکت در ساماندهی حریم راه آهن و حفاظ گذاری بصورت مشارکتی توضیحاتی ارائه نمودند.
آقای قدوسیان خواستار تشکیل کارگروه های مختلف نسبت به بررسی تخصصی و حل مشکات مرتبط با شهرداری شدند. ایشان همچنین خواستار همفکری در خصوص افزایش درآمدزایی شهرداری شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.