بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 22 اردیبهشت 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ، جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم ، جناب آقای مهندس شعبانی مسئول حراست شورا و شهرداری شریفیه و جناب آقای سیدعلی حسنی مشاور محترم شورا برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن گرامیداشت شبهای قدر و آرزوی قبولی طاعات وعبادات و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) ، پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفتند . ایشان همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن در خصوص انتخاب اصلح مطالبی بیان نمودند .
در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد .
آقای قدوسیان سپس به روز پاسداشت زبان و ادب پارسی و گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اشاره و مطالبی بیان نمودند .
در ادامه ضمن اشاره به موضوع جلسه تشکیل کارگروه های تخصصی حوزه مدیریت شهری مواردی را در خصوص ضرورت تشکیل این کارگروه ها را مطرح نمودند .
آقای آیت نظری اصل به برخی کارگروه ها مهم اشاره نمودند
1)کارگروه درآمدزایی
2)کارگروه ساخت و ساز غیر مجاز و ساختمانهای نیمه کار
3)کارگروه زمینهای الحاقی
4)کارگروه پروژه های در دست اقدام
5)کارگروه راه آهن
6)کارگروه اجتماعی و فرهنگی
7)کارگروه خدماتی و فضای سبز
8)کارگروه ورزشی
9)کارگروه امنیتی
10)کارگروه بحران و سیلاب
11)کارگروه بهداشت
در پایان نامه آقای صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در خصوص ممنوعیت جذب نیروی انسانی و نیز ممانعت در ایجاد تعهد مالی در شهرداری در پایان دوره قرائت گردید. حاضرین در خصوص کارگروه های 11 گانه برای تسریع در پیشبرد امور مجموعه مدیریت شهری تا پایان دوره پنجم به بحث و تبادل نظر پرداختند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.