بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 9 خرداد 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ، جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شورای اسلامی که مختصات شهر اسلامی و معماری شهری اسلامی ، تامین آرامش معنوی تعالی اسلامی عمران و آبادانی و زیبایی و … مطالبی بیان نمودند و به موضوع جلسه و نگرش مدیریت شهری اشاره نمودند.
آقای مهندس فلاح امینی و رئیس شورا به دیدار مهندس مهدیخانی مدیرکل محترم بحران استانداری از سطح شهر و رودخانه ها اشاره نمودند . ایشان همچنین در خصوص عملکرد شورا و شهردار و پرسنل شهرداری در پروژه های مهم حفاظ گذاری ریل راه آهن ، اورژانس ، آتش نشانی ، بوستان بانوان مطالبی بیان نمودند . در ادامه آقای فلاح امینی عنوان نمودند که همراهی شورا و شهرداری باعث پیشرفت کارهای شهر می باشد و برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری نیازمند همراهی بیشتر شورا و شهرداری می باشد و رضایت خداوند در درجه اول و سپس رضایت مردم در اولویت بعدی امورات شهرداری می باشد .
آقای نظری اصل به کارگروهای تخصصی شورا و شهرداری اشاره نمودند که در همین خصوص خدمات زیادی در مجموعه شورا مخصوصا در هیات رئیسه شورا انجام گرفته است . ایشان همچنین در خصوص جذب خیر برای کارها مهم از جمله اورژانس مطالبی بیان نمودند و افزودند که باید از پتانسیل خیرین استفاده کرد .
آقای بهتویی نیز با توجه به وضعیت موجود شهر و پروژه های در دست اقدام خواستار همدلی و وفاق بیشتر مجموعه شورا و شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری در جهت حل مشکلات شهر شدند.
سپس اعضای هیات رئیسه و شهردار محترم از تصمیم جدی جهت پیشبرد پروژه ها در مدت باقیمانده شورا و شهرداری خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.