بسم الله الرحمن الرحیم  

به حول و قوه ی الهی جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه مورخ 1400/04/14 با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر، جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم و معاونت محترم شهردار تشکیل شد. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان ضمن تبریک 14 تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها، خدمت شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری و همچنین به مناسبت روز قلم مطالبی بیان نمودند. با توجه عملکرد شهرداری و شورا در راستای قانون از خدمات شهردار محترم در این مدت کم و معاون ایشان و پرسنل زحمت کش تقدیر و تشکر نمودند. و خواستار تقدیر و تشکر از پرسنل شهرداری و خانواده آنها به طور شایسته به پاس زحمات یکساله آنها شدند.

جناب آقای فلاح امینی شهردار محترم ضمن تبریک 14 تیرماه خدمت اعضای شورای محترم و پرسنل شهرداری، به دیدار خود با مهندس هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشکل پرونده های کمیسیون ماده 5 با وضوع قولنامه ای بودن و مشکل پرونده تغییر کاربری مدرسه آموزشی واقع در منطقه آذران خبر دادند و به موضوع تفاهم نامه راه آهن و پیگیری از طریق مدیرکل راه آهن جهت امضای تفاهم نامه در این هفته خبر دادند.

جناب آقای شعبانی معاونت محترم شهردار عنوان نمودند، با توجه به ابلاغ استانداری مبنی بر تغییر ساعت کار اداری و شروع کار شورا و شهرداری از ساعت 30/06 صبح الی 30/13 تا اطلاع ثانوی میباشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.