بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 28 اردیبهشت 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان روز بزرگداشت حکیم خیام دانشمند و شاعر برجسته ایران اسلامی را تبریک گفتند و همچنین پیشاپیش ولادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفتند و در خصوص کرامات آن حضرت مطالبی را بیان نمودند .سپس از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در خصوص کمک به نیازمندان شهر در قالب کمک به مرکز نیکوکاری،افطاری برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،کمک به سیل زدگان و غیره …. تقدیر و تشکر نمودند.
آقای آیت نظری اصل نیز در خصوص سابقه توافق زمینهای 32 هکتاری از سالهای گذشته صحبت نمودند و از کم کاری تعاونی نیروی انتظامی در طی سالها جهت انجام این توافق با شهرداری صحبت نمودند و نیز تغییر نظر مکرر هیات مدیره تعاونی نیروی انتظامی را یکی از مسئله های که مانع انجام شدن توافق می باشد.
سپس آقای هاشمی با اشاره نامه ها،صورتجلسات و توافق های صورت پذیرفته و روند رسیدن به این توافق را توضیح دادند .در ادامه ایشان به جلسه با استاندار محترم در این خصوص اشاره نمودند که استاندار محترم نیز موافقت خود را با همین توافق اعلام نموند ،همچنین ایشان خاطر نشان نمودند که هرگونه تغییر در توافق سبب طی شدن مجدد روند آن می شود که همین امر زمانبر می باشد.آقای شهردار مطرح نمودند که اگر تعاونی نیروی انتظامی ساخت مدارس را بر عهده گیرد شهرداری از سهم خود 3 درصد به تعاونی واگذار می نماید.
آقای قدوسیان نحوه کاهش سهم شهرداری از 85% به 82% را جویا شدند که آقای شهردار به خارج نمودن بعضی از طرح ها از محیط مسکونی و ارجاع آن به متولیان خود اشاره نمودند و آقای قدوسیان خواستار به سرانجام رسیدن این توافق با رعایت صرفه و صلاح شهر و شهروندان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شدند.
در پایان اعضای هیات رئیسه آمادگی خود را برای به نتیجه رساندن این توافق اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.