به حول و قوه ی الهی جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان از اعضای محترم شورای اسلامی شهر،شهردار محترم و مردم شهید پرور شریفیه جهت حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر نمودند.ایشان همچنین پیشاپیش ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نیز قیام خونین پانزده خرداد را گرامی داشتند و پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت شهروندان عزیز و همکاران گرانقدر و شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری تبریک و تهنیت عرض نمودند.
ایشان افزودند در خصوص چگونگی پرداخت حق جلسه به اعضای هیات رئیسه شورا که از طرف فرمانداری شهرستان البرز که مستنداً به ماده 4 آئین نامه نحوه پرداخت حق جلسه و مزایا به اعضای شورای اسلامی مصوب 1384/9/2 هیات وزیران با اصلاحات بعدی مقرر می دارد به آن دسته اعضای شورا که فقط در جلسات رسمی شورا،کمیسیون ها یا سایر جلسات فرعی شرکت می نمایند صرفاً حق حضور در جلسه پرداخت خواهد شد لذا مستنداً از این ماده قانونی پرداخت حق حضور به اعضای هیات رئیسه شورا نیز تا سقف مقرر در ماده 6 همین آئین نامه بلامانع می باشد.
آقای بهتویی در خصوص رودخانه شرقی و رودخانه غربی و بلوار ولایت از آقای شهردار سوالاتی مطرح نمودند و آقای شهردار نیز به این سوالات پاسخ دادند و آمادگی مجموعه مدیریت شهری را در خصوص رفع مشکل مالکین و معارضین اعلام نمودند.
آقای آیت نظری اصل در خصوص دیدار با استاندار محترم و معاونین ایشان و مسئولین آب منطقه ای شهرستان البرز و استان قزوین در سالن جلسات استاندار محترم و همچنین چگونگی احقاق حق شهروندان صحبت نمودند.
آقای شهردار ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز،اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه و برگزارکنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شریفیه تقدیر و تشکر نمودند و در خصوص جمع بندی مواردی که در جلسه با استاندار مطرح خواهد شد صحبت نمودند.
آقای هادی رمضانی دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر نیز از پیگیری های دفتر شورا از فرمانداری شهرستان البرز،دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در خصوص تشکیل جلسات هیات رئیسه و نحوه پرداخت حق حضور اعضای محترم هیات رئیسه مواردی را بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.