بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 20 خرداد 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تبریک روز صنایع دستی در خصوص پیگیری و رسیدگی به مواردی که در شهر مربوط به میراث فرهنگی می شود از جمله حمام قدیم و قنات صحبت نمودند که آقای آیت نظری اصل جهت پیگیری این موضوع معرفی شدند.
در ادامه آقای قدوسیان در خصوص وضعیت رانندگان تاکسی افزودند که با توجه به رضایت شهروندان و مجموعه مدیریت شهری از رانندگان تاکسی در مورد ارائه لاستیک به تاکسی های خطی اقدام شایسته صورت پذیرد که آقای بهتویی جهت پیگیری این موضوع معرفی شدند.
همچنین در خصوص نشست اخیر شهرداری با بانک مهر اقتصاد و دریافت تسهیلات آقای بهتویی پیگیر شدند.
در ادامه در خصوص بند10 ماده 80 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اعمال آخرین تغییرات و اصلاحات مقرر می دارد تایید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یک بار توسط شهرداری تهیه می شود و انتشار آن برای اطلاع عموم و ارسال نسخه ای از آن به وزارت کشور افزودند که نامه نگاری های لازمه صورت پذیرفته است و خواستار همکاری بیشتر شهرداری در این خصوص شدند.همچنین ایشان در خصوص افرادی که زمین های آنها توسط شهرداری تملک شده خواستار آن شدند که در کمترین زمان و کمترین حاشیه سریعتر به نتیجه برسد.
آقای نظری اصل گزارشی از زمینهای 5 هکتاری اصناف ارائه نمودند . از جمله میزان مساحت و درصدهای تفکیکی آن ارائه نمودند و حاضرین در این خصوص سوالات خود را از شهردار محترم پرسیدند و شهردار محترم نیز به این سوالات پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.