بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 5 شهریور 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان با اشاره به جلسه با فرمانده محترم انتظامی استان سردار حاجیان ابراز رضایت و امیدواری نسبت به حل مسائل تعاونی نیروی انتظامی و استقرار پلیس راهور نمودند.سپس ایشان به پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اشاره نمودند و تاکید نمودند اینها ماحصل تلاش شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری و همه اعضای شورا مخصوصاً هیات رئیسه شورا می باشد .
سپس آقای قدوسیان به مشکل درمانگاه شبانه روزی دولتی و خصوصی و آزمایشگاه اشاره نمودند و خواستار راه حلی برای این مشکل شدند.ایشان به نامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز اشاره نمودند و خواستار این شدند تا شهرداری زمین و در صورت امکان ساختمان جهت ساخت درمانگاه و پایگاه دوم سلامت را در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز قرار دهد،آقای بهتویی ضمن تماس تلفنی با مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز جناب آقای دکتر میرزازاده در این خصوص مطالبه لازمه را به صورت مفصل بیان نمودند و آقای آیت نظری اصل در خصوص تجهیز مرکز سلامت و آزمایشگاه شهر شریفیه مطالبی را مطرح نمودند.
شهردار محترم توضیحاتی در مورد زمین شبکه بهداشت و امکان معاوضه ارائه نمودند و از قول همکاری جهت تامین زمین خبر دادند و اعضای هیات رئیسه شورا نیز بر لزوم حمایت مجموعه مدیریت شهری از تاسیس و راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در درجه اول دولتی و با توجه به شرایط فعلی درمانگاه بخش خصوصی تاکید نمودند.و از طرف دیگر تجهیز و تامین بخشی از امکانات شبکه سلامت جهت تسهیل در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به شهروندان را مهم دانستند.
سپس حاضرین در خصوص برنامه توسعه راهبردی شهر شریفیه تا سال 1414 هجری شمسی با حضور شهردار به محاسن و معایب این برنامه پرداختند.
آقای رمضانی دبیر محترم هیات رئیسه نیز در خصوص میز خدمت شورای اسلامی شهر و شهرداری در مورخ چهارشنبه 98/6/6 در مسجد حضرت رقیه(س) همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد صحبت نمودند و اطلاع رسانی به شهروندان خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.