بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 20 مهر 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی از استقبال مردم از مراسم اربعین حسینی ابراز امیدواری کردند تا این مراسم به افزایش ظرفیت معنوی زائرین کمک نماید.ایشان در ادامه قانون مداری که از فرمایشات مقام معظم رهبری را در انجام امور شورایی بسیار حائز اهمیت دانستند و از اعضای محترم شورا خواستار شدند تا در این مسیر حرکت نمایند . ایشان همچنین به خصوص برنامه توسعه راهبردی شهر شریفیه تا سال 1414 اشاره نمودند و از زحمات فراوان جناب آقای دکتر حسین هاشمی مولف برنامه توسعه راهبردی و همچنین اعضای محترم شورا مخصوصاً اعضای محترم هیات رئیسه شورا که در جلسات متعدد شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت تقدیر و تشکر نمودند که متاسفانه با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت .
در ادامه حاضرین به زمینهای تعاونی مسکن نیروی انتظامی اشاره نمودند و خواستار برداشتن گام های نهایی برای رسیدن به نتیجه نهایی شدند.
سپس لایحه واگذاری امتیاز خط واحد اتوبوس یا مینی بوس به بخش خصوصی قرائت گردید.حاضرین با استقبال از این موضوع به بحث و بررسی معایب و محاسن استفاده از اتوبوس و یا مینی بوس با توجه به شرایط معابر عمومی پرداختند و خواستار در نظر گرفتن شرایط رانندگان ،شهروندان و شهرداری در این رابطه شدند.
آقای شعبانی معاون محترم شهردار نیز با اشاره به نارضایتی مردم از شرایط فعلی وضعیت حمل و نقل عمومی خواستار تسریع در این خصوص شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.