بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 4 آبان 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم،جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان رحلت پیامبر اکرم(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و شهادت امام رضا (ع) فقیه اهل بیت را خدمت حاضرین تسلیت گفتند همچنین ایشان روز وقف را گرامی دانستند.در ادامه افزودند از جناب آقای دکتر داود محمدی جهت برگزاری جلسه در دفتر ایشان به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان و همچنین هماهنگی با مسئولان ذی ربط جهت ملاقات از جمله راه آهن،آب منطقه ای جهت ساماندهی رودخانه شرقی و رودخانه غربی، جهاد کشاورزی جهت دامداری و باغ های سنتی ، آموزش و پرورش جهت احداث مدارس کوی شهید رجایی و کوی شهریار و احداث هنرستان …. تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه ایشان ضمن استقبال از انتقاد بعضی از اعضای محترم شورا از عملکرد مجموعه مدیریت شهری بعضی از انتقاد ها را درست و بعضی دیگر را نادرست خواندند که علت آن را عدم آگاهی منتقدین دانستند که نیازمند آگاهی بخشی به آنان و همچنین مردم عزیز شدند.
سپس حاضرین در خصوص گزارش شش ماهه اول سال 98 بحث و تبادل نظر نمودند.
در ادامه آقای دکتر هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش اعضای محترم هیات رئیسه شورا در پیگیری مشکلات شهر و شهروندان بابت اینکه به علت بیماری در جلسه با جناب آقای دکتر محمدی حضور نداشتند از اعضای هیات رئیسه شورا عذرخواهی نمودند.سپس ایشان با استناد به بند3 ماده 80 قانون وظایف شورای اسلامی شهر که مقرر می دارد که نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمانهای خدمات در صورتی که این نظارت مخل جریان عادی این امور نگردد اشاره نمودند و افزودند طبق قانون این نظارت نباید دخالت در امور اجرایی شهرداری گردد و همچنین در خصوص میزان دریافتی پرسنل ادارات دولتی و همچنین شهرداری ها که وابسته به احکام شغلی آنها و اضافه کاری آنها نیز از اهرم مدیریتی مدیران به حساب می آید مواردی را مطرح نمودند.ایشان حسن نیت در آرای شورا را بسیار مهم دانستند که متاسفانه در برنامه توسعه راهبردی شهر که بابت آن شش ماه هزینه و وقت شخصی خود را صرف آن شده بود رعایت نشد.
سپس در خصوص امنیت در پارک های محله مواردی مطرح گردید که نیازمند فعالیت و نظارت بیشتر نیروی انتظامی و بسیج می باشد.
در پایان از دلسوزی و خدمات شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.