بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 22 آبان 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم،جناب آقای مهندس شعبانی مسئول حراست شورای اسلامی شهر و شهرداری شریفیه برگزار گردید. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) از برکات وجود پیامبر اکرم و امامان معصوم صحبت نمودند.سپس ایشان با بیان خاطره ای از علامه طباطبایی به اهمیت تفسیر قرآن و فلسفه در دیدگاه این علامه بزرگ اشاره نمودند و روز کتاب و کتابخوانی را تبریک گفتند و از اقدامات مجموعه مدیریت شهری در این حوزه بابت ساخت کتابخانه عمومی شهر تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه آقای قدوسیان به برنامه بازدید جناب آقای مهندس جانباز مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب کشور به همراه استاندار محترم قزوین از تصفیه خانه شهر شریفیه و مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه مقدماتی فاضلاب شهرستان البرز واقع در جنوب شهر شریفیه برگزار خواهد شد اشاره نمودند و خواستار همفکری حاضرین در خصوص نتیجه گیری مطلوب از این مراسم شدند.
آقای دکتر هاشمی نیز توضیحاتی در خصوص این برنامه ارائه نمودند و از رایزنی های خود در همین خصوص مطالبی عنوان نمودند.
سپس حاضرین در خصوص ساماندهی مزار شهدا و آرامستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.