بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 26 آبان 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان با اشاره به لایحه واگذاری امتیاز فعالیت خط واحد مینی بوس شریفیه – قزوین به بخش خصوصی به بیان مشکل مردم بی بضاعت ، تردد دانش آموزان به محمدیه و قزوین و نیز ظرفیت استفاده از مینی بوس های شریفیه پرداختند.
سپس به پروژه بلوار شرقی و مشکل مردم کوی شهید رجایی در امر تردد و حمل و نقل اشاره نمودند.همچنین در خصوص لایروبی و احداث دیواره رودخانه شرقی از طریق آب منطقه ای شهرستان البرز خواستار پیگیری شهردار محترم شدند.
آقای حسن بهتویی با حمایت از شهردار محترم و واحد حمل و نقل در خصوص لایحه واگذاری امتیاز فعالیت خط واحد مینی بوس شریفیه به قزوین خواستار تعامل بیشتر با رانندگان شدند.
آقای آیت نظری اصل با حمایت از شهردار محترم در خصوص بلوار غربی و بلوار شرقی خواستار اتمام پروژه ها در کمترین زمان شدند.
آقای دکتر هاشمی در خصوص لایحه واگذاری امتیاز فعالیت خط واحد مینی بوس (شریفیه – قزوین ) به بخش خصوصی توضیحات مبسوطی ارائه نمودند و اعضای محترم هیات رئیسه شورا در این به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آقای دکتر هاشمی در خصوص پروژه های عمرانی در حال انجام در سطح شهر گزارشی ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.