بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 11 آذر 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان روز بزرگداشت شیخ مفید را گرامی دانستند و همچنین سالروز شهادت آیت الله مدرس را تسلیت گفتند و خدمات ایشان را ارج نهادند و همچنین روز قانون اساسی را که مدیون تلاش های آیت الله دکتر شهید بهشتی را تبریک گفتند. ایشان ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) به بیان گزیده ای از زندگانی آن حضرت پرداختند.سپس ایشان گزارشی از جلسات برگزار شده با موضوع حمل و نقل همگانی در کمیسیون حمل و نقل شورا،جلسه هیات رئیسه و جلسه رسمی شورا و نیز پیگیری های شهردار محترم با مسئولین حمل و نقل شهرهای همجوار ارائه نمودند و افزودند باید حق مردم و رانندگان در نظر گرفته شده بود.
در ادامه به موضوع تخریب تعدادی از جداول بلوار غربی اشاره و خواستار پیگیری آقای مهندس شعبانی معاون و مسئول محترم واحد حراست شورای اسلامی شهر و شهرداری شریفیه شدند .در خصوص گشت های بسیج و کلانتری خواستار همکاری بیشتر شورا و شهرداری شدند.
آقای آیت نظری اصل خواستار نصب دوربین های مداربسته در ساختمان های ادارات دولتی شهر شدند که آقای شعبانی از بخشنامه فرمانداری به ادارات جهت نصب دوربین مدار بسته و سیستم اعلام سرقت خبر دادند.
آقای بهتویی گزارشی از بازدید خود از لایروبی رودخانه شرقی و گفتگو با تعدادی از مالکین باغها خبر دادند.
آقای قدوسیان خواستار پیگیری اجرای تسریع در عملیات رودخانه شرقی و پیگیری پروژه رودخانه شرقی از سوی شهرداری محمدیه شدند.ایشان همچنین از شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری بابت تکمیل سالن آمفی تئاتر ساختمان شهرداری تشکر نمودند و در خصوص بودجه سال 99 خواستار بسته شدن بودجه به صورت واقع بینانه شدند که همکاران در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند. ایشان همچنین از اجرای پروژه بوستان بانوان نیز تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.