بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 28 آذر 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار ،سرکار خانم جمالی مسئول محترم کانون پرورش فکری کودکان شریفیه و سرکار خانم خمسه مسئول محترم مرکز نیکوکاری شریفیه برگزار گردید. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و مقام ایشان به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره نمودند و در خصوص نقش روحانیت در دانشگاهها نیز مطالبی بیان نمودند.ایشان همچنین فرارسیدن شب یلدا را تبریک گقتند و از خدواند متعال خواستار سفره خوب و پر برکت مخصوصاً برای فقرا شدند.
اعضای محترم هیات رئیسه از خدمات جناب آقای دکتر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تقدیر و تشکر نمودند و انتصاب دکتر نامدار را به این سمت تبریک گفتند.
IMG_2450در ادامه نامه سرپرست محترم فرمانداری شهرستان البرز در خصوص دستورالعمل و بخشنامه بودجه سال 1399 شهرداریهای کشور قرائت گردید.
جلسه با حضور سرکار خانم جمالی مسئول محترم کانون پرورش فکری کودکان شریفیه ضمن تبریک شب یلدا به مراسم ویژه این کانون برای بچه های بی بضاعت اشاره نمودند و به همین مناسبت به برخی مشکلات کانون از جمله پیشخوان کتابخانه کانون که نیاز به تعمیرات دارد ،سقف کاذب سینما که در حال ریزش است اشاره نمودند و در ادامه گزارشی از فعالیت های کانون ارائه نمودند.
آقای قدوسیان به مدیریت زکات در شهر شریفیه که پتانسیل خوبی می باشد ولی متاسفانه خوب مدیریت نمی شود.ایشان همچنین در خصوص نقش و فعالیتهای مرکز نیکوکاری در حوزه کار آفرینی و همکاری این مرکز با شورا مطالبی بیان نمودند.
آقای بهتویی در خصوص همکاری شورا و شهرداری با مرکز نیکوکاری و حذف هزینه اجاره بهاء در سال آینده و کمک به کارآفرینی در شهر مطالبی بیان نمودند.
خام خمسه مسئول محترم مرکز نیکوکاری شریفیه ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری به حساس بودن بحث رسیدگی به فقرای شهر اشاره نمودند و در ادامه گزارشی از فعالیت های مرکز نیکوکاری در امر فقرا و تامین تجهیزات پزشکی ارائه نمودند . ایشان برخی مشکلات از جمله هزینه اجاره بهاء کارگاه خیاطی، عدم بهره برداری از زمین واگذاری شده و بیمه کارمندان را مطرح نمودند و نیز گزارشی از درآمدهای صندوق صدقات خانگی ارائه نمودند.همچنین ایشان به مشکل زکات پرداختی از سوی کشاورزان و عدم وصول به حساب مرکز نیکوکاری اشاره نمودند که هیچ درآمدی برای مرکز ندارد.

مصوبه:
10 – مقرر گردید از مدیرکل محترم کمیته امداد استان قزوین و رئیس کمیته امداد شهرستان البرز جهت تعیین و تکلیف زمین واگذار شده از سوی شهرداری دعوت بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.