بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 13 بهمن 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز گردید.
سپس آقای احمد قدوسیان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خواستار عدم افراط و تفریط در آرمانهای امام و انقلاب و نیز و عمل به آیات و روایات و احادیث ائمه در این خصوص شدند،ایشان همچنین بصیرت افزایی همه همکاران و مسئولین را حائز اهمیت دانستند.
سپس صورتجلسه شورای اداری شهرستان البرز در خصوص انتخابات مجلس یازدهم قرائت گردید.در ادامه حاضرین در خصوص شرایط برگزاری انتخابات برای شهرداری و شهر بحث و تبادل نظر نمودند.
سپس شهردار محترم در خصوص بودجه سال 99 شهرداری عنوان نمودند که اغلب شهرداری ها تا کنون نزدیک به 40 تا 50 درصد تحقق بودجه داشته اند و برای سال آینده بودجه واقعی شهرداری نزدیک به شش میلیارد تومان می باشد .در خصوص هزینه های جاری نیز افزودند به دلیل انتقال یافتن برخی ردیف های بخش عمرانی به بخش جاری و نیز تورم موجود افزایش قابل توجهی داشته است.ایشان در ادامه در خصوص زمینهای متعلق به شهرداری مطالبی بیان نمودند و همچنین شرایط موجود زمینهای قطعات تعاونی بیدستان و تعاونی نیروی انتظامی را مطرح نمودند.
سپس آقای قدوسیان در خصوص برنامه های شهرداری که با مشارکت دیگر نهاد برگزار می گردد خواستار دقت و قاطعیت بیشتر در مشارکت و اجرا شدند.ایشان همچنین در خصوص هزینه های جاری خواستار حمایت و رسیدگی بیشتر به پرسنل شهرداری شدند.شهردار محترم در خصوص حمایت از پرسنل شهرداری خواستار حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در این حوزه شدند.ایشان همچنین اتمام پروژه های عمرانی را در اولویت دانستند از جمله فاز دوم بوستان بانوان،فاز سوم کتابخانه عمومی و نیز انجام دیگر پیاده روسازی معابر،روکش آسفالت،ممیزی املاک شهر را از برنامه های سال آینده برشمردند.
در ادامه آقای قدوسیان خواستار بررسی پروژه های سال 98 شدند که چه تعداد انجام گرفته و تا چه مرحله ای پیش رفته،چه تعداد انجام نشده و به چه علت انجام نشده است.
در پایان به مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.