به حول و قوه ی الهی در مورخ 27 فروردین 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر حسین هاشمی شهردار محترم و جناب آقای شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان ضمن تقدیر و تشکر از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا،کادر پزشکی و درمانی کشور،نیروی های بسیجی و مردمی در خصوص مقابله با ویروس کرونا به پویش کمک مومنانه که بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است اشاره نمودن و آرزوی مرتفع نمودن هرچه زودتر این بیماری شدند و خواستار تلاش برای کمتر شدن مشکلات مردم در زمان پس از این بیماری شدند.

ایشان با اشاره به پروژه های عمرانی و فرهنگی که در شهر در حال انجام است خواستار جدیت و حمایت مجموعه شهری در پیشبرد آنها که رفاه و آسایش بیشتر شهروندان را در پی خواهد داشت شدند . ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شهردار محترم که از سال 92 پروژه های بسیاری را در شهر شریفیه انجام داده اند ،عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در دوره پنجم را نیز رضایت بخش دانستند که پروژه های قابل توجهی انجام گرفته است.همچنین ایشان دردرجه اول خواستار حرکت در راه رضای خدا شدند و کسب رضایت از مردم در درجه دوم شدند . ایشان همچنین تعامل با ادارات را در قالب قانون حائز اهمیت دانستند.

در ادامه آقای هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای محترم شورا  در راستای دلسوزی و آبادانی برای شهر و شهروندان ، آرزوی برطرف شدن بیماری کرونا و سلامتی برای مردم عزیز شدند . ایشان در ادامه آینده اقتصادی کشور را مهم دانستند که باید توجه ویژه ای به آن داشت و خواستار حمایت و همت مردم در این راستا شدند.ایشان از پیگیری در اجرای پروژه های عمرانی درسال 99خبر دادند . ایشان همچنین گزارشی از پیگیری در اجرای از فروش زمینهای شهرداری را ارائه نمودند و نیز در خصوص معارضین زمینهای بلوار بهشتی و ولایت  مطالبی بیان نمودند .

آقای حسن بهتویی ضمن تصدیق صحبتهای آقای قدوسیان در خصوص حمایت مجموعه شهری از رزمایش کمک مومنانه مطالبی را بیان نمودند و خواستار همکاری در این خصوص شدند.

اعضای هیات رئیسه شورا حمایت خود را از شهردار محترم در راستای قانون مداری و پیشبرد پروژه های عمرانی و خدماتی در بودجه شهرداری سال 1399 اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.