بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 28 اردیبهشت 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر حسین هاشمی شهردار محترم،جناب آقای مهندس بهنامی مسئول محترم واحد عمرانی شهرداری شریفیه،جناب آقای ششپری رئیس محترم اداره آبفای شهرستان البرز،جناب آقای عسکری مسئول محترم امور مشترکین شهرستان البرز و جناب آقای مهندس بذرافشان رئیس محترم آبفای شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن خیر مقدم به حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان مخصوصا شبهای قدر به منزلت شبهای قدر اشاره نمودند و برای مردم عزیز ایران آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون نمودند و به موضوع جلسه بررسی مسائل آبفای شهر شریفیه پرداختند.ایشان در ادامه خواستار تکمیل شبکه فاضلاب شهر شدند.

آقای بهتویی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه آبفای شهرستان البرز و شهر شریفیه به مشکلات شهروندان در حوزه آب و فاضلاب پرداختند و خواستار تعامل هر چه بیشتر دستگاهای اجرایی در برطرف نمودن مشکلات شهر و شهروندان شدند.
آقای آیت نظری اصل با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت معابر سطح شهر خواستار هماهنگی هر چه بیشتر اداره آبفا با شهرداری در انجام حفاری ها شدند .
آقای مهندس بذرافشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیریت شهری شریفیه به مراحل و مناطق باقی مانده پروژه فاضلاب شهر از جمله خیابان صیاد شیرازی اشاره نمودند سپس حاضرین در خصوص مسیرهای دیگر نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه آقای ششپری به انشعابات غیر مجار دامداریها اشاره نمودند و با توجه به مصرف قابل توجه آنها خواستار آن شدند که انشعابات دامداریها به صورت مجاز باشد و همچنین در خصوص مشترکین که هنوز به شبکه فاضلاب اتصال ندارند مطالبی بیان نمودند.ایشان افزودند با توجه به بارشهای خوب کشور در سال جاری افزودند همچنان مشکل کمبود آب در کشور وجود دارد و خواستار هماهنگی و همکاری با اداره آبفا در خصوص ساخت و سازهایی که نیازمند انشعاب می باشند شدند.در خصوص دفتر امور مشترکین شریفیه نیز ایشان از فعالیت این دفتر از ابتدای خرداد ماه هر روزه از ساعت 8 الی 12 خبر دادند.
شهردار محترم ضمن خیر مقدم به مهمانان در خصوص پروژه های شهرداری مرتبط با اداره آبفا مواردی را مطرح نمودند و خواستار دقت بیشتر در حفاری های اداره آبفا شدند تا ترمیم ترانشه ها با کمترین میزان هزینه انجام گردد.
در پایان به مشکلات شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.