بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 15 تیر 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز گردید.
هیات رئیسه شورا در راستای قانون مداری و بر طبق بند2 ماده2 دستورالعمل شرح وظیفه هیات رئیسه مقرر می دارد تدوین برنامه ها ، خط مشی ها و سیاست های اداره شورا که به تصویب شورا خواهد رسید بحث و تبادل نظر نمودند.
سپس با حضور تعدادی از فروشندگان ضایعات که خواستار مساعدت شورا و شهرداری در جهت ادامه فعالیت خود در شهر شدند که اعضای محترم شورا هماهنگی های لازم را با فرماندار محترم شهرستان البرز و بخشدار محترم محمدیه و شهردار شریفیه انجام نمودند.
هیات رئیسه شورا مجددا در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر با موضوع مزایده 45 قطعه زمین توسط شهرداری در باغ اربابی و شمال جاده قزوین – آبیک که با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته است تاکید نمودند که تعدادی از کشاورزان معترض به زمینهای شمال جاده قزوین – آبیک هستند و از طرفی افرادی که بابت زمینهای تعاونی مسکن بیدستان هزینه پرداخت نموده اند و چند سالی هست که سرمایه خود را در گرو پیشرفت این زمینها قرار داده اند خواستار تسریع در اقدامات شهرداری در توسعه آن زمینها هستند.
حاضرین عنوان نمودند که اگر کشاورزان محترم شکایت و اعتراضی نسبت به زمینهای تعاونی دارند از طرق قانونی پیگیری نمایند.
در ادامه مشکلات تعدادی از شهروندان محترم شریفیه رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.