بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 20 آبان 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر  شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای قدوسیان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را تبریک گفتند و با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) که قلم علما از خون شهدا برتر است و جایگاه علم در اسلام را مهم دانستند.و به عالمان با علم از جمله شهید آیت الله مطهری ، آیت الله قاضی ، پروفسور حسابی و امام خمینی (ره) و … مطالبی عنوان نمودند.

در ادامه نامه مرکز نیکوکاری در خصوص اجاره بهاء اتاق های که شهرداری در اختیار مرکز قرار داده قرائت گردید و حاضرین در خصوص عملکرد مرکز نیکوکاری و نظرات شهروندان ونیازمندان در رابطه با عملکرد مرکز نیکوکاری بحث و تبادل نظر نمودند.

سپس از عدم اقدام کافی آب منطقه ای شهرستان البرز در ساماندهی رودخانه شرقی انتقاد نمودند و خواستار تسریع در اجرای امر ساماندهی شدند.

در پایان آقای قدوسیان با اشاره به جایگاه شورا در بین شهروندان از دخالت دیگران در تصمیمات شورا و مجموعه شهری انتقاد نمودند وخواستار ایستادگی و تلاش در دفاع و حفظ جایگاه اقتدار شورا در شهر و شهروندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.