بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی مورخ 27 آبان 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای قدوسیان فرا رسیدن ماه ربیع الثانی را تبریک گفتند و در خصوص این ماه مطالبی بیان نمودند.
آقای بهتویی ضمن انتقاد از مطالب برخی شبکه های مجازی که مباحث و موضوعات شورا را جور دیگر انعکاس می دهند ، خواستار اتحاد شورا و شهرداری و پرسنل شهرداری و تشکیل جلسه مشترک در جهت حفظ انسجام مجموعه مدیریت شهری شدند . ایشان همچنین به پروژه های زود بازده در دوران سرپرستی شهرداری از جمله زیباسازی و نورپردازی اشاره نمودند.
آقای آیت نظری اصل نیز ضمن انتقاد از برخی مطالب در شبکه های مجازی به استفاده از ظرفیت تمام پتانسیل نهادهای خصوصی و عمومی در شورا شدند ، ایشان همچنین با توجه به کمبود نیروهای متخصص در مجموعه شهرداری در برخی واحدها خواستار جذب و استفاده از این نیروها شدند.
آقای قدوسیان نیز از برخی مطالب مطرح شده در شبکه های مجازی که اخبار شورا و شهرداری و وقایع سطح شهر را وارونه جلوه می دهند انتقاد نمودند و به فرمایشات امام علی (ع) در نهج البلاغه و همچنین مقام معظم رهبری در خصوص همکاری ، صبر و ایثار در امور مدیریت کشور اشاره نمودند و خواستار همکاری اعضای شورا شدند که در غیراینصورت شورا موفق نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.