بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 4 دی 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفتند و در خصوص معجزات ایشان و نیز مادر بزرگوارشان حضرت مریم(س) مطالبی بیان نمودند . ایشان در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) ، ایام فاطمیه را نیز تسلیت گفتند و  خواستار سیاه پوش شدن شهر و اطلاع رسانی در شبکه های مجازی از سوی شهرداری شدند .

بر طبق بند5 ماده2 دستورالعمل هیات رئیسه مصوب شورای عالی استانها مقرر می دارد تلاش برای حفظ جایگاه ، اقتدار و دفاع از حقوق شورا از وظایف شوراهای اسلامی شهر می باشد . فلسفه شورا به عنوان دفاع از حقوق مردم از مسئولین مختلف نظام و عنوان پارلمان محلی قوانین متناسب با وضعیت شهر، تعرفه عوارض و بهای خدمات ، بودجه شهرداری که شامل عمرانی و هزینه های آبادانی شهر و رفع مشکلات شهروندان که این موارد باعث اقتدار جایگاه و دفاع از منزلت شورا می باشد بزرگترین وظیفه قانونی و شرعی شورای شهر انتخاب شهردار بر طبق ضوابط و شرایط احراز صلاحیت شهردار می باشد.

شورای اسلامی شهر شریفیه در این 5 دوره کارنامه نسبتا خوبی را به دست آورده است و این نتیجه تلاش و خدمات شورا می باشد شورای اسلامی شهر دوره پنجم با ابقاء و حمایت از شهردار منتخب خود جناب آقای دکتر هاشمی توانسته است قدمهای بلندی را در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف شهر شریفیه بردارد و توانسته است پروژه های بزرگی مثل آتش نشانی ، روکش آسفالت معابر و 5 مدرسه پارکهای محلی و بوستان بانوان و غیره … و همچنین کم کردن عوارض نسبت به درآمدها دهک پائین شهروندان عزیز ، نهضت پاسخگویی و میز خدمت در مساجد و خانواده شهدا ، اصلاح حریم و قرار دادن شرکت نستله داخل حریم شهر که از سال 88 تا 92 داخل حریم نبوده و اکنون داخل حریم شهر بوده که درآمد خوبی برای شهرداری خواهد داشت و انتخاب سیدتقی فلاح امینی بر طبق بند1 ماده80 وظایف شورای اسلامی شهر و ماده1 آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب 25 / 9 / 97 هیات وزیران به استاندار محترم به عنوان مرجع عالی و انتخاب و معرفی نموده و استاندار محترم حکم شهردار معرفی شده را ظرف مدت 10 روز صادر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.