بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، 13)

22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود.

22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و فرمایشات حضرت امام خامنه ای و استقامت مردم خداجو در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

بیست ودوم بهمن ماه نماد عزت، سرافرازی، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران است بنابراین استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است در قالب جنگ سخت و نرم و با اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی و شبیخون فرهنگی، نظام ما را با استحاله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مواجه سازد، اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شوم مادی و معنوی خود برسد

بدینوسیله اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و پرسنل خدوم و انقلابی شهرداری شریف آباد از مردم  انقلابی و همیشه در صحنه شهر شریف آباد در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت بعمل می آید.