بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 18 فروردین 1400 با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه و جناب آقای سیدتقی فلاح امینی شهردار محترم شریفیه دیداری با جناب آقای نصیری فرماندار محترم شهرستان البرز صورت پذیرفت.

”  محمد نصیری” فرماندار البرز ، در نشست با شهردار و اعضا شورای شهر شریفیه گفت : انتخابات شوراها ضرورت مشارکت مردم در امور و سرنوشت شهر و روستاهای آنها را بیش از بیش نمایان می کند .

 وی بیان کرد : شریف آباد یک شهر شهید پرور است که دین خود را در دوران جنگ نیز ادا کرده است و در حال حاضر می بایست توجه لازم در خصوص تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه های شهری اون صورت گیرد .

نصیری گفت : تکمیل کتابخانه شریفیه ، رسیدگی و ایمن سازی خط آهن عبوری از شریفیه  ، پیگیری احداث  تصفیه خانه شریفیه از موارد مهم و مورد توجه جهت رفاه عمومی در این شهر است .

فرماندار البرز در پایان وحدت ، همدلی و همکاری در جهت رفاه حال مردم و شهروندان را از مهم ترین الزامات و ابزار بهبود شرایط دانست و بیان کرد  : رعایت اخلاق و انصاف در تبیین عملکرد مدیران خصوصا در فضای مجازی نیز از مصادیق رعایت اخلاق و ضروری است .

در این دیدار حاضرین در خصوص اهمیت رعایت پروتوکل های بهداشتی از طرف مردم و اصناف و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بیماری کرونا ، مسائل و مضوعات حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی شهر شریفیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.