مهندس عبدالمحمد زاهدی استاندار محترم استان قزوین در دیدار با روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان قزوین که در استانداری برگزار شد، بیان داشت: دشمنان ایران به ویژه رییس جمهوری خیره سر آمریکا اعلام کرده است که نظام جمهوری اسلامی نمی تواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد و باید بر خلاف نظر وی با اطلاع رسانی دقیق و وسیع برای برگزاری این جشن پیروزی اقدام کنیم.
_mg_4816وی اضافه کرد: شهرداران باید با ابتکارات جدیدتری نسبت به سالهای گذشته برای تزیین فضای شهری و برگزاری برنامه های جنبی در این زمینه اقدام کنند تا مردم فضای شاد و امیدآفرین پیروزی انقلاب اسلامی را احساس کنند.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جذب نیرو در شهرداری ها گفت:جذب نیرو در شهرداری های استان قزوین تنها باید به نیروهای متخصص و کارآمد که در شهرداری ها حضور ندارند محدود شود.
وی گفت: در این شرایط اقتصادی که پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه است نباید سعی کنیم نیروی جدید به مجموعه شهرداری ها اضافه شود.

_mg_4687وی بیان کرد: با توجه مشکلات اعتباری از این پس هیچ مجوزی برای جذب نیرو در شهرداریها داده نمی شود مگر متخصص مورد نیاز و به صورت استثنایی و موردی و شهرداران باید در هزینه ها صرفه جویی کنند تا کاری متوقف نشود.

استاندار قزوین افزود: برای تامین اعتبار پروژه های بازآفرینی از سوی استانداری حمایت لازم صورت می گیرد اما طرح ها تعریف خاص خود را دارد و شاید نتوانیم به همه شهرها کمک کنیم و باید مصوب شود.

زاهدی در خصوص استفاده شهرداری ها از تسهیلات دولتی اظهارداشت: در این زمینه ممنوعیت داریم و فقط بخش خصوصی می تواند از این تسهیلات برخوردار شود و شما باید بخش خصوصی را معرفی کنید تا کارها زمین نماند.

وی اضافه کرد: اتخاذ رویه واحد برای اعمال هدیه خوش حسابی ضروری است.

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.