بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایت به دعوتنامه شماره 4814 مورخ 1398/3/22  مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین،جلسه با حضور جناب آقای صالحی مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری،جناب آقای فلاح کارشناس مسئول محترم امور شوراهای استانداری و جناب آقای قدوسیان ریاست محترم شورای اسلامی شهر شریفیه ،جناب آقای مهندس رمضانی مسئول محترم دفتر و دبیرخانه شورای اسلامی شهر شریفیه  و مدعوین مربوطه برگزار گردید.در این جلسه مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدعوین محترم،با تاکید بر اهمیت و ضرورت و نقش اطلاع رسانی دقیق و شفاف عملکرد تمامی مسوولین دولتی و غیردولتی به شهروندان جهت جلب مشارکت های عمومی و اعتمادسازی عمومی از سلامت نظام اداری در انجام امور اداری و سازمانی؛خواستار اهتمام شوراهای محترم اسلامی شهرهای تابعه استان در ایجاد و فعالسازی سامانه اطلاع رسانی از عملکرد اداری و مالی وفق قانون جهت ارایه گزارش عملکرد به عموم شهروندان گردیدند،در ادامه نشست،روسا و اعضای محترم شورای اسلامی شهرهای حاضر در جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی عملکرد به شهروندان،به بیان نقطه نظرات،اقدامات و تجربیات حاصله پیرامون موضوع دستور جلسه پرداختند.

آقای فلاح نیز ضمن قدردانی از زحمات روسای شورای اسلامی 25 شهر استان،عملکرد شورای اسلامی شهر شریفیه در خصوص دیدارگاه الکترونیکی برای اطلاع رسانی مصوبات،کمیسون ها و غیره در راستای شفاف سازی،سلامت نظام اداری و مالی پیشران اعلام نمودند و ایشان همچنین افزودند اجرای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تنها در شهرهای  شریفیه و قزوین اجرا می گردد.

بند3 تصمیمات این صورتجلسه؛بمنظور اتخاذ وحدت رویه و هماهنگی در سطح استان قزوین  در خصوص نحوه ورود اطلاعات در پایگاه رایانه ای (دیدارگاه های الکترونیکی) شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان ،مقرر گردید؛با محوریت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و با همکاری شورای اسلامی شهرهای قزوین،شریفیه و الوند بررسی و اقدامات لازم معمول گردد.

2 دیدگاه برای “نشست هماهنگی اجرایی نمودن ماده84 قانون وظایف شوراها در دفتر شهری استانداری

  1. محبی گفته:

    سلام برجوانان که هروقت میدان داشته باشندپیشران واول می شوندوافتخارکسب می کنند.

    • shora گفته:

      باسلام
      مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در خصوص جوانان می فرماید:
      “جوانان؛ محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی امّا راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.
      نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی؛ مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور
      نکته‌ی مهمّی که باید آینده‌سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی میکنند که از نظر ظرفیّتهای طبیعی و انسانی، کم‌نظیر است و بسیاری از این ظرفیّتها با غفلت دست‌اندرکاران تاکنون بی‌استفاده یا کم‌استفاده مانده است. همّتهای بلند و انگیزه‌های جوان و انقلابی، خواهند توانست آنها را فعّال و در پیشرفت مادّی و معنوی کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کنند.
      مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است. جمعیّت جوان زیر ۴۰ ‌سال که بخش مهمّی از آن نتیجه‌ی موج جمعیّتی ایجادشده در دهه‌ی ۶۰ است، فرصت ارزشمندی برای کشور است. ۳۶ میلیون نفر در سنین میانه‌ی ۱۵ و ۴۰ سالگی، نزدیک به ۱۴ میلیون نفر دارای تحصیلات عالی، رتبه‌ی دوّم جهان در دانش‌آموختگان علوم و مهندسی، انبوه جوانانی که با روحیه‌ی انقلابی رشد کرده و آماده‌ی تلاش جهادی برای کشورند، و جمع چشمگیر جوانان محقّق و اندیشمندی که به آفرینشهای علمی و فرهنگی و صنعتی و غیره اشتغال دارند؛ اینها ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ی مادّی با آن مقایسه نمیتواند شد.”
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.