موضوع کمیسیون:  بررسی،  تعیین و تکلیف حمام قدیمی شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای علویری شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛  ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر، از پتانسیل های موجود جهت استفاده فرهنگی از بنای حمام قدیمی در مناسبتهای مختلف خبر را دادند. ایشان خواستار تسریع در این موضوع شدند.

* –  آقای علویری به مباحث حمام قدیمی شهر  از جمله؛ انشعابات و مرمت آن خواستار همکاری شهرداری و شورا با اداره میراث فرهنگی جهت تعیین، تکلیف و همچنین استفاده بهینه از این بنا شدند.

*- آقای قدردان از نیازمندیها و مرمت بنا طبق لیست، تاسیسات و همچنین انشعابات گزارشی را ارائه نمودند.

*- شهردار محترم از قول مساعد جهت پیگیری، نصب انشعابات آب ، برق، گاز و همکاری متقابل با  اداره میراث فرهنگی جهت استفاده فرهنگی از این مجموعه خبردادند.

*-آقای نظری به مباحث قانونی برقراری انشعابات آب، برق و گاز بنای مذکور، مطالبی را ارائه نمودند.

*- آقای علیپور گزارشی از پیگیری ها جهت نصب تابلو مشخصات و اجرای پیاده روسازی سنتی ارائه نمودند.

*-  در ادامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در خصوص لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی انتهای خیابان شهید طالقانی ( مسجد جامع ) با یکدیگر بحث و تبادل نمودند.

*-  مقرر گردید آقای قدردان نسبت به مرمت و بازسازی داخل بنا، طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی اقدام نمایند.

*- مقرر گردید شهردار محترم نسبت به استعلام انشعابات آب، برق، گاز و همچنین نصب آن اقدام نمایند.

*- مقررگردید شهردار محترم کارهای اداری و کارشناسیهای رسمی درخصوص قیمت گذاری و … را انجام و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

* – مقرر گردید شهردار محترم استعلامات لازم درخصوص برآورد هزینه و نحوه اجراء لوله گذاری انتهای خیابان شهید طالقانی ( مسجد جامع )  را آماده و  به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.