موضوع کمیسیون:  پیاده رو سازی سطح شهر

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛  ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن گرامیداشت حادثه 9 دی ، سالکرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک به مناسبت شروع سال نو میلادی، مطالبی را  در این زمینه بیان نمودند. در ادامه موضوع جلسه به پیاده روسازی معابر سطح شهر و نواقصی های آن و همچنین  به پراکندگی و نیمه کاره ماندن برخی از پروژه ها اشاره، و خواستار نظم بخشیدن واحد ها و تکمیل آنها شدند. از جمله پروژه ها؛  دیوار چینی رودخانه و پیاده روسازی روبروی مزار شهداء،  ایشان در ادامه به اولویت بندی پیاده روسازی معابر باقیمانده شهر اشاره و خواستار همفکری و هماهنگی شورا  و شهرداری شدند. و همچنین از عوامل پرسنل شهرداری جهت اجرای پروژه مذکور تقدیر و تشکر نمودند.

*- آقای بهتویی خواستار هماهنگی شورا و شهرداری در اجرای پروژه ها و اولویت بندی آنها شدند و همچنین به باقیمانده معابر خاکی جهت پیاده روسازی سطح شهر اشاره و گزارشی ارائه نمودند.

* –  آقای نظری به ترانشه های حفاری شده توسط اداره آب در معابر اصلی  اشاره و با توجه به فصل سرد استفاده از قلوه سنگ شدند و به ناقص ماندن پروژه پیاده روسازی بلور شهید بهشتی اشاره و خواستار تسریع در ادامه پروژه مذکور شدند.

*- حاج آقا حسن لی نیز با توجه به محرومیت منطقه آذران خواستار اولویت بندی خیابان حضرت رقیه ( س ) شدند.

*- آقای علویری ضمن  عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، گزیده ای از زندگانی و اهداف ایشان را بیان نمودند. در خصوص پروژه های سطح شهر خواستار  تکمیل پروژه های نیمه کاره شدند . در خصوص پروژه جدید نیز به مسائل اداری ، تخصصی، عمرانی و فنی اشاره نمودند. در ادامه ایشان به معابر خیابان میرزای شیرازی، صیاد شیرازی، مسجد جامع ، حضرت رقیه ( س ) اشاره و خواستار استعلامات  لازم از ادارات ذیربط در پروژه ها شدند.   

1-  مقرر گردید شهردار محترم پروژه های ناقص را تا ظرف مدت 10 روز تعیین وتکلیف و گزارش آنها را به شورای اسلامی شهر اعلام نمایند.

2 – با توجه به نامه شماره 3187 / 1401 / ص مورخ 11 / 10 / 1401 شهردار محترم در خصوص اولویت بندی پیاده روسازی کوچه آذران یک  در (  اولویت اول  ) و خیابان10 متری حضرت رقیه ( س ) در (  اولویت دوم  ) باشند و همچنین مباحث حقوقی و قانونی بعهده شهرداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.