موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات شهری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم و خداقوت به همکاران، به وقایع اسارت کربلا و تشکر از حاضرین و دست اندرکاران در امر تجمع عاشورایی خواستار برنامه ریزی دقیق برای سال آینده و جبران نواقص شدند و به گزارشی از اقدامات عمرانی شهرداری درسطح شهر از جمله؛ پیاده رو سازی و ترمیم ترانشه ها و طرح مطالعات آبهای سطحی مخصوصا در منطقه شهید رجایی ، چمران ، ترمیم و مرمت جداول و تخریب فضای سبز بوستانهای محلی که نیازمند توجه شهرداری و واحد فضای سبز و خدمات شهری می باشند.

*- آقای نظری نیز گزارشی از اقدامات دوره های گذشته درخصوص هدایت آبهای سطحی و طرح های مطالعاتی مخصوصا در مناطق شهید رجایی و چمران ارائه نمودند.

*- آقای مهندس خانی در ادامه درخصوص روشنایی کمربندی شرقی، ایشان خواستار مکاتبه با اداره برق محمدیه شدند و در ادامه  مطالبی در این باره بیان نمودند.

*- آقای بهتویی به مشکلات منطقه مهاجرانی از جمله فضای سبز، کمبود مدرسه و تملکات جهت بازگشایی خواستار جلسات فوق العاده کارشناسی با مسئولین استانی ، شهرستانی و اعضای کمیسیون ماده 5 شدند.

*- حاج آقا حسن لی ضمن عرض تسلیت ایام، تقدیر و تشکر از همه عزیزان در امر تجمع شام غریبان آقا ابا عبدالله  الحسین ( ع ) به مشکلات کمربندی شرقی  اشاره نمودند و خواستار اولویت قرار دادن شورا، شهرداری و آب منطقه ای جهت ساماندهی این کمربندی شدند.

*- آقای علویری در خصوص آبهای فاضلاب خواستار پیگیری شهرداری و مرکز بهداشت شدند ، ایشان خواستار ساماندهی  کمربندی شرقی و نصب تیر برق برای این کمربندی جهت امنیت شدند.

*- آقای نظری گزارشی از پیگیری خود از مسئول بهداشت محیط درخصوص آبهای فاضلاب و احضار به مالکین و معرفی به دادگاه در مرحله بعدی ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.