موضوع کمیسیون:  لوایح شهرداری و بررسی مشکلات شهری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

آقای مهندس خانی ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر، خیر مقدم به حاضرین جلسه،  به برخی مشکلات سطح شهر از جمله آذران دوم که بصورت پلکانی ایجاد شده است. خواستار رفع این مشکل از سوی واحد شهرسازی شهرداری و همچنین مشکل روشنایی سطح شهر اشاره و خواستار پیگیری از سوی اداره برق شدند.

*-  حاج آقا حسن لی به بحث راه آهن و همکاری شورا و شهرداری، خواستار تقسیم کار طرفین و تعهد اداره راه آهن در خصوص احداث پل خبر دادند.

*- آقای فرزان مهر درخصوص تشکیل جلسه با مشاور عمرانی و کارشناسان عمرانی درخصوص پل و بلوار غربی خبر دادند.

*-  آقای مهندس خانی به مشکل معابر خاکی سطح شهر از جمله بن بست های جنب مزار شهداء و پاکسازی تصاویر و همچنین ورودی مزار از سوی شهر اشاره و خواستار حل این مشکلات شدند و همچنین به ایجاد ورودی و    سردری مناسب مزار شهداء از سمت غربی شدند. و همچنین به مشکل کالورت رودخانه غربی اشاره و خواستار پیگیری ن شدند.

* – آقایان علویری و نظری نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم و واحد عمرانی برای پروژه های سطح شهر ،گزارشی از پیگیری کالورت رودخانه غربی از سوی آب منطقه ای شهرستان، خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.