موضوع کمیسیون: بررسی صورت وضعیت قطعی قرارداد 1810/95 مورخ 19 /10/95 شرکت بنا سازان نقشینه

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون عمران و با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.

آقای  مهندس خانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام رضا ( ع )  در ادامه از عوامل اجرایی جهت پخت نذورات حسینی از جمله کمیته امداد استان، شهرستان، مرکز نیکوکاری، شهردار محترم ، پرسنل خدمات شهری و اعضای محترم شورا تقدیر و تشکر نمودند در ادامه ایشان در خصوص کارگروه عمرانی به صورت امانی خواستار مساعدت شورا و شهرداری به این کارگروه در قالب قانون شدند. و از پیگیرهای مجدانه شهردار محترم در امر دیواره حفاظتی راه آهن و مسائل ایمنی تقدیر و تشکر نمودند. و همچنین به لایحه شهرداری در خصوص صورت وضعیت قطعی ساختمان اداری شهرداری اشاره و توضیحاتی ارائه و به سوالات همکاران پاسخ دادند.

سپس آقای علویری از عوامل اجرایی و مسئولین استانی،  شهرستانی و شهری در امر پخت 7000 پرس غذا توسط کمیته امداد استان و مرکز نیکوکاری با همکاری شورا و شهرداری جهت پخش، بین نیازمندان تقدیر و تشکر نمودند و همچنین به تشکیل کارگروه عمرانی بصورت امانی توسط واحد عمرانی و خدماتی جهت ترمیم و مرمت مشکلات عمرانی جزئی سطح شهر با مشورت شهرداری و شورا اشاره و در این خصوص همکاران شورا بحث و تبادل نظر نمودند.

آقای نظری گزارشی از بازدید مسئولین راه آهن و شهردار محترم از حاشیه راه آهن جهت احداث دیواره حفاظتی و موافقت مسئولین راه آهن با کاهش حریم و اضافه شدن مسیرخبردادند. 

1 – نامه شماره 1400/1725/ ص مورخ 1400/06/20با توجه به ارائه صورت وضعیت قطعی قرارداد 95/1810مورخ 1395/10/19شرکت بنا سازان نقشینه طی برگ تائید شماره 2225 مورخ 1399/09/22واحد فنی و عمرانی شهرداری ( به پیوست ) شهرداری در نظر دارد نسبت به پرداخت صورت وضعیت قطعی قرارداد مذکور با احتساب 9 % ارزش افزوده جمعا با اعتباری بالغ بر 799 / 953 / 686 ریال از محل اعتبارات خدمات مدیریت، برنامه تحول اداری و مدیریت عملکرد، طرح طراحی ، احداث و تجهیز ساختمان اداری اقدام نماید. لذا اعتبار مذکور در اصلاحیه یا متمم بودجه پادار خواهد گردید. که در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.