موضوع کمیسیون:  لایحه اصلاح و ترمیم جداول سطح شهر

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای رضایی شروع شد.

آقای مهندس خانی ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر، به روز بزرگداشت بیماریهای خاص اشاره و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شادکامی برای این عزیزان را خواستار شدند. و همچنین از همکاران واحد عمرانی شهرداری به جهت شروع ترمیم آسفالت وترانشه های سطح شهرتقدیر و تشکر نمودند و خواستار انعکاس اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر از طریق صدا و سیما و همچنین انعکاس مشکلات شهراز این طریق شدند و در خصوص مشکلات زمینهای اداره ورزش و جوانان، آبفا با آقای فروغی توضیحاتی را ارائه نمودند.

*- اعضاء کمیسیون نیز در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند و خواستار جلسه مشترک با مالک و مسئولین آبفا، ورزش و جوانان، فرمانداری و بخشداری شدند و با توجه به برخی مطالب در شبکه های مجازی بصورت نادرست و اطلاع رسانی غلط، خواستار  راه اندازی یک کانال مجازی توسط روابط عمومی شورا و شهرداری و اطلاع رسانی دقیق  و شفاف اقدامات شورا و شهرداری شدند.

*- آقای مهندس خانی گزارشی از بازدید از اراضی جهت تملک خیابان گلستان ارائه نمودند.

1 = به استناد لایحه شماره 1401/212 /ص مورخ  28/ 01/ 1401 شهردار محترم،  اين شهرداري در نظر دارد نسبت به اصلاح و ترميم جداول سطح شهر اقدام نمايد. برآورد محاسبه شده بر اساس فهرست بهاي سال 1401 با احتساب ضرايب بالاسري و منطقه اي و” بدون احتساب ضريب پيمان” مبلغ   901 / 443 / 845 / 8 ريال، جهت ادامه بكارگيري پيمانكار شهرداري، که در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت و جهت تصوب نهایی به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال گردید. 

*- مقرر گردید؛ شورای فرهنگی شورا و شهرداری از فعالان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، بهداشتی، نخبگان در اسرع وقت دعوت به عمل آید.

*- مقرر گردید روابط عمومی شورا و شهرداری نسبت به راه اندازی یک کانال مجازی در اسرع وقت اقدام و در خصوص انعکاس کارهای انجام شده توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری اقدامات لازم را انجام نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.