موضوع کمیسیون:  لوایح شهرداری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای رضایی شروع شد.

آقای مهندس خانی ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر، خیر مقدم به حاضرین جلسه، و تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه، به پروژه های عمرانی سطح شهر از جمله؛ کمربند شرقی و غربی اشاره و همچنین تقدیر و تشکر از واحد عمرانی و شهرسازی بابت پیگیری این پروژه ها و نیز برخی پروژه ها از جمله؛ ساماندهی دیوار مزار شهداء و جابجایی تیرهای برق، و در خصوص لوایح شهرداری مطالبی را بیان نمودند.

1- به استناد نامه شماره 1401/876مورخ 1401/03/30سرپرست محترم شهرداری؛ با عنايت به درخواست شماره 1401/1609/ و مورخ 1401/03/17 آقاي نادر افشار طونياني مالك زميني به مساحت 75 / 100 واقع در خيابان گلستان شمالي كوچه آفتابگردان 3  كه كاربري زمين در طرح تفصيلي شهر شريفيه فضاي سبز مي باشد و ايشان درخواست تعيين تكليف زمين خود را دارند، لذا به استحضار مي رساند مالك درخواست دارد  از قانون ماده واحده براي صدور مجوز احداث بنا با كاربري مسكوني بهره مند گردد.که در جلسه مطرح  و به اتفاق آرا به تصویب  رسید و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می گردد.

 2- در خصوص لایحه تملک آقای علی سلیمیان واقع در آذران هشتم و ملک آقای شهرام آذربایجانی واقع در خیابان گلستان کوچه نیلوفر مقرر گردید، بازدیدی به اتفاق آقای شهردار و واحد شهرسازی صورت پذیرد.*-  آقای مهندس خانی پیشنهاد دادند که هر هفته یک بازدید از هر منطقه ای صورت پذیرید. و مشکلات هر منطقه شناسایی و در پایان در مسجد محل بازدید در نماز جماعت حاضر و با مردم دیدار داشته باشیم که مورد موافقت همه همکاران شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.