موضوع کمیسیون:  تقدیر و تشکر از مدافعین سلامت شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، شهردار محترم ،  ریاست محترم مرکز بهداشت شهرستان البرز و ریاست محترم حوزه شهید مطهری ( ره ) شهر شریفیه،  تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

در ابتدای جلسه ریاست محترم کمیسیون آقای آیت نظری، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار و دانشجو، تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل زحمت کش مرکز بهداشت، به امر واکسیناسیون در شهر شریفیه و مشکلات پیش آمده و همچنین راه حل های آن مطالبی را بیان نمودند.

آقای علویری نیز ضمن تبریک روز پرستار از آمادگی شورا و شهرداری، جهت همکاران بهداشت شهر شریفیه خبر دادند.

آقای بهتویی ضمن تبریک روز پرستار از زحمات مجموعه بهداشت تقدیر و تشکر نمودند و خواستار همکاری متقابل شورا و شهرداری جهت خدمات به پرستاران در مدت زمان کرونا مطالبی را بیان نمودند. 

آقای مهندس خانی ضمن تبریک روز پرستار، تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش جامعه ، به مطب های سطح شهر اشاره و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

آقای رضایی ریاست محترم حوزه شهید مطهری ضمن تبریک روز پرستار و تشکر از اعضای محترم شورا و شهرداری بابت تقدیر از مدافعین سلامت، از همکاری بسیج در امر بهداشت را خبر دادند.

آقای مهندس مهرعلیان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهرداری، بسیج و شورای بهداشت به نقش همه دستگاهها در امر بهداشت؛  از زحمات پرسنل تقدیر و تشکر نمودند و به امنیت پایگاه بهداشت و سرقت مجدد و متعدد این پایگاه، خواستار مساعدت و همکاری خیرین، شورا و شهرداری در این امر شدند و نیز خواستار نظارت واحد درمان بر مطب های موجود در شهر شدند.

آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم، ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و تبریک روز پرستار و نیز همکاری مردم با مجموعه بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی؛ به نمایندگی از مردم از زحمات پرسنل تقدیر و تشکر نمودند و از آمادگی شهرداری با مرکز بهداشت شهر را خبر دادند.

آقای مهندس نصیری فرماندار محترم شهرستان البرز؛  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعین سلامت در امر بهداشت و سلامت مردم مخصوصا در ایام کرونا،  از مجموعه شورا و شهرداری بخاطر تجلیل از مدافعین سلامت تقدیر و تشکر نمودند.در پایان از کلیه پرسنل محترم مرکز بهداشت شهر شریفیه به مناسبت روز پرستار هدایایی اهداء گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.