موضوع کمیسیون:   شیوع بیماری سرخک

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان، نماینده مرکز بهداشت شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای آیت نظری اصل، ریاست محترم کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، از زحمات پرسنل زحمت کش مرکز بهداشت شهر شریفیه در امر واکسن سرخک به مهاجرین افغان در سطح شهر، بعد از وقت اداری در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین به عدم همکاری برخی از مهاجرین با پرسنل اشاره و با توجه به حساسیت این موضوع خواستار همکاری نیروی انتظامی با این مجموعه شدند.

*- خانم میرزایی نماینده محترم مرکز بهداشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری در امر اطلاع رسانی و همچنین همکاری صمیمانه با پرسنل مرکز بهداشت، به ورود غیر مجاز مهاجرین افغان در شریفیه که تعداد آنها بسیار زیاد شده و نیز عدم همکاری با پرسنل بهداشت اشاره و خواستار پیگیری از سوی مجموعه مدیریت شهری شدند.

*- در پایان اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، از قول همکاری و مساعدت بیشتر در سال جدید با مجموعه عوامل مرکز بهداشت شهر شریفیه در خصوص مسائل بهداشتی خبر دادند.

1 – مقرر گردید شهردار محترم اطلاع رسانی از طریق خودروی سیار در سطح شهر و همچنین از طریق شبکه های مجازی درخصوص تزریق واکسن سرخک اقدامات لازم را  انجام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.