موضوع کمیسیون:   تقدیر و تشکر از رابطین بهداشت شهر شهید پرور شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان، شهردار محترم و رابطین بهداشت درمانگاه شبانه روزی تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای آیت نظری اصل، ریاست محترم کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر، ضمن گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر، از خدمات مسئولین و پرسنل مرکز بهداشت و رابطین بهداشت در شهر شریفیه تقدیر و تشکر نمودند.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم نیز از خدمات مسئولین بهداشت در طول سه سال دوره کرونا و تزریق واکسن به شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.

*- خانم بدری، از مسئولین رابطین بهداشت، ضمن گزارشی از فعالیتهای رابطین در سه سال کرونا و آموزش شهروندان، ایشان خواستار مساعدت و همکاری شورا و شهرداری جهت یک روز اردوی مسافرتی برای پرسنل و رابطین بهداشت این شهر شدند.1 – نامه شماره 1401/582/ص مورخ 1401/03/02 شهردار محترم،  با توجه به ولادت با سعادت حضرت زينب(س) و روز پرستار و درخواست شماره 1285 / 1401 / و مورخ 02 / 03 / 1401 مسئول محترم مركز بهداشت شهر شريفيه مبني بر تهيه وسيله نقليه جهت اردوي يكروزه پرستاران و رابطين بهداشت اين شهرداري در نظر دارد با توجه به كاهش و كنترل بيماري كوويد 19 و به منظور تقدير و تشكر و ايجاد روحيه و انگيزه مضاعف پرستاران و زحمت كشان شبكه بهداشت و درمان شهر شريفيه  با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 60 ريال از محل اعتبارات خدمات مديريت، برنامه تحول اداري و مديريت عملكرد برنامه همايش ها اقدام نماید. که در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت. و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می گردد.ضمناً اعتبار لازم در اصلاحيه و يا متمم بودجه پادار خواهد گرديد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.