موضوع کمیسیون:   درمانگاه شبانه روزی

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت، درمان، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*- آقای آیت نظری اصل، ریاست محترم کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، درمورد جلسه منعقد شده با  آقای دکتر میر زاده ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان درخصوص راه اندازی درمانگاه شبانه روزی از جمله گرفتن مجوز و پروانه بهره برداری از دانشگاه علوم پزشکی و ایجاد تفاهم نامه و تعهدات و تضمین های طرفین و استفاده از نظریات مشاور حقوقی توضیحات لازم را ارائه و در خصوص درخواست یک شهروند مبنی بر مساعدت مالی جهت عوارض از پیگیری از طریق درمانگاه شبانه روزی گزارشی را ارائه نمودند.

*- آقای مهندس خانی، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، با توجه به اهمیت موضوع راه اندازی درمانگاه شبانه روزی، و گرفتن تعهد کافی از طرفین و تضمین های لازم جهت رضایت مندی شهروندان، از همکاری و حمایت ویژه اعضاء شورای اسلامی شهر و شهرداری،  همچنین طرف مقابل خبردادند.

* – آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، به ایجاد تفاهم نامه مطمئن و گرفتن تضمین های لازم اجرایی و گرفتن مجوز قبل از تفاهم نامه و بستن قرارداد طولانی مدت و همچنین بازدید شبکه بهداشت از مکان فعلی شهردار اسبق را خواستار شدند.

* – آقای مهندس فرزان مهر نیز از پیگیری شبکه بهداشت شهرستان  و از قول مساعد جهت ایجاد تفاهم نامه لازم و تضمین های اجرایی لازم  را خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.